ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σημείωσε ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον πρέπει να λαμβάνει υπόψιν του τη ζήτηση και τις δυνατότητες του συστήματος. “Για να μην έχουμε περικοπές ή μηδενικές τιμές, πρέπει οι επενδύσεις να λαμβάνουν υπόψιν τη ζήτηση και πρέπει να συγχρονιστεί ο ρυθμός των επενδύσεων με την ανάπτυξη του δικτύου και της αποθήκευσης”.
Επίσης, εξήγησε ότι δεν είναι ανάγκη οι επενδύσεις να είναι οι καλύτερες της ζωής των επενδυτών, δηλαδή το επενδυτικό ρίσκο να το αναλαμβάνει η κοινωνία. “Αν αναλαμβάνει ο επενδυτής το επιχειρηματικό ρίσκο έχει καλώς”.
Γι αυτό και πολιτική του υπουργείου είναι να έχουμε τις λιγότερες δυνατές επιδοτήσεις, και να επιδοτεί πιο πολύ το CAPEX και λιγότερο το OPEX.
Στις ΑΠΕ όπως εξήγησε δε δίνουμε πια ταρίφες, ούτε net metering πάμε στο net billing. Πρέπει να προσαρμόσουμε τη δομή του συστήματος με μπαταρίες και διασυνδέσεις ώστε να μη χάνετε ενέργεια.
Σε σχέση με την ευρωπαϊκή πολιτική, σημείωσε ότι στοίχημα αποτελεί η αποτελεσματικότητα. Δηλαδή πως θα φτάσουμε στο ίδιο αποτέλεσμα μείωσης των εκπομπών με το καλύτερο κόστος.
“Αν για παράδειγμα η επένδυση αλλαγής καυστήρα γίνεται στο τέλος της ζωής ενός καυστήρα έχει καλύτερη αποδοτικότητα από ότι αν αντικαθιστώ ένα νέο μηχάνημα. Ή να υπολογίζουμε και τις εκπομπές από την παραγωγή νέου μηχανήματος, όταν λέμε ότι αντικαθιστούμε ένα καυστήρα για να μειώσουμε τις εκπομπές”, είπε χαρακτηριστικά.
“Η Ευρώπη είναι ένας Οργανισμός που λειτουργεί με συμβιβασμούς και ο σχεδιασμός της έχει αδυναμίες. Η Ευρώπη κινείται πιο γρήγορα στη μείωση εκπομπών αλλά χωρίς αποτέλεσμα αφού αποτελεί μικρό μέρος των παγκόσμιων εκπομπών, με αποτέλεσμα ενώ δαπανά πολλά για την ενεργειακή μετάβαση, και να μην μπορεί και να αποφύγει την κλιματική κρίση. Δεν είναι αποδοτικό η Ευρώπη να ανεβάζει τον πήχη και να θέλει να πηγαίνει όλο και πιο γρήγορα, αν δε συμμετέχουν οι υπόλοιπες ήπειροι”, ανέφερε.
“Πρέπει να βάλουμε στην άκρη χρήματα για προσαρμογή και όχι μόνο για την πολυτελή ενεργειακή μετάβαση”, σημείωσε ο υπουργός.
“Ξέρουμε τόσα για το καινούργιο κλίμα όσα κάποιος που είναι στη λιακάδα και κοιτάζει ένα σκοτεινό δωμάτιο από μια χαραμάδα” τόνισε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης
Αλέξανδρος Χατζηπατέρας: Η ναυτιλία να γίνει πιο ελκυστική για τη νέα γενιά στην Ελλάδα
Δήμητρα Κούστα: Υψηλή καλεσμένη σε private dinner κορυφαίου οίκου αρωματοποιίας
Δίκη Folli Follie – Καίτη Κουτσολιούτσου: Αυτή την ιστορία την έμαθα στα δικαστήρια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Υπουργικό Συμβούλιο: Ο προϋπολογισμός 2025 στην ατζέντα της σημερινής συνεδρίασης
- Συνετρίβη εμπορευματικό αεροσκάφος της DHL κοντά στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Λιθουανίας
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων