ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Διάσημα πρόσωπα που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και κυρίως το Instagram για την προώθηση προϊόντων βρίσκονται στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ.
Η Ανεξάρτητη Αρχή ψάχνει να βρει εάν τα εν λόγω πρόσωπα έχουν δηλώσει το σχετικό εισόδημα από τις συγκεκριμένες πρακτικές.
Ήδη οι ελεγκτές έχουν εντοπίσει αρκετούς διασήμους οι οποίοι προέβησαν σε έμμεση διαφήμιση, χωρίς ωστόσο να έχουν καταγράψει στις φορολογικές τους δηλώσεις τα συγκεκριμένα εισοδήματα.
Σύμφωνα, με πληροφορίες έχει καταρτιστεί κατάλογος με τα ονόματα των stars που φοροδιαφεύγουν και σύντομα αναμένεται να κληθούν προκειμένου να ελεγχθούν και να λογοδοτήσουν.
Το φαινόμενο είναι εκτεταμένο και χρησιμοποιείται κατά κόρον από μεμονωμένα πρόσωπα αλλά και από επιχειρήσεις. Ως εκ τούτου κλήσεις αναμένεται να λάβουν και οι υπεύθυνοι εταιρειών που προχωρούν σε έμμεσες διαφημίσεις μέσω των social media.
Στόχος είναι να εξακριβωθεί αν εκδίδουν τα σχετικά παραστατικά όπως οφείλουν.
Μεταξύ άλλων, όπως διαπιστώθηκε, πέραν των προϊόντων ένδυσης και υπόδησης, διαφημίζονται υπηρεσίες καλλωπισμού, ταξιδιωτικά γραφεία, προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής και κέντρα αισθητικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι γιατροί προειδοποιούν: Ανέτοιμο το ΕΣΥ για την επιδημία της γρίπης
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλλάζει πρόσωπο η Αθηναϊκή Ριβιέρα – Προσεχώς η νέα Λεωφόρος Ποσειδώνος (video)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
