Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Οικονομία

Στις «ράγες» η μεταρρύθμιση του σιδηρόδρομου – Διαγωνισμός για Τεχνικό Σύμβουλο του νέου φορέα

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος

Προχωρά από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η μεταρρύθμιση που θα οδηγήσει στην ανάταξη του σιδηροδρομικού τομέα στη χώρα σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Καθοριστικό σημείο της μεταρρύθμισης είναι ο νέος ενοποιημένος φορέας που σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, αφορά έναν σύγχρονο δημόσιο φορέα, που ενσωματώνει ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ.

Επιπλέον, η νέα εταιρεία που θα ονομάζεται «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» αναλαμβάνει πλήρως τον ρόλο, τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες του Διαχειριστή της Σιδηροδρομικής Υποδομής, όπως περιγράφονται στο Ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο και παράλληλα καθίσταται μοναδικός υπεύθυνος για το σύνολο των μελετών και έργων που εκτελούνται επί του σιδηροδρομικού δικτύου και τη διαχείριση του τροχαίου υλικού.

Η μεταρρύθμιση φαίνεται να έχει μπει για τα καλά «στις ράγες» καθώς το υπουργείο ενέκρινε τη διενέργεια ηλεκτρονικού δημόσιου διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού για την πρόσληψη τεχνικού συμβούλου του νέου φορέα, ο οποίος θα συνεισφέρει με τεχνογνωσία και εξειδικευμένα ανώτατα στελέχη, αναλαμβάνοντας, σε καθημερινή βάση, την ευθύνη λειτουργίας κρίσιμων Επιχειρησιακών Τομέων.

Συγκεκριμένα, ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, με σχετική του απόφαση ενέκρινε τη διενέργεια διαγωνισμού για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης «Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών οργάνωσης και λειτουργίας της νέας ενοποιημένης εταιρείας σιδηροδρομικών υποδομών «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε.», προϋπολογισμού περίπου 4,33 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, σκοπός της σύμβασης είναι να υποστηριχθεί η νέα εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ΑΕ» στην ανάπτυξη όλων των απαραίτητων συστημάτων και εργαλείων που συνδέονται με την αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία της, στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού της, καθώς και στην αποτελεσματική διαχείριση της αλλαγής, προκειμένου αυτή να λειτουργεί αποτελεσματικά και αποδοτικά ανταποκρινόμενη πλήρως στον ρόλο και τις υποχρεώσεις ενός Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έτσι, θα αναζητηθεί εταιρία με αποδεδειγμένη τεχνική και διοικητική εμπειρία στη διοίκηση και λειτουργία αντίστοιχων φορέων.

Διαβάστε επίσης:

Σταϊκούρας: Το σχέδιο για την ανάταξη των ελληνικών σιδηροδρόμων

Χρήστος Σταϊκούρας: 18 παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου

Χρήστος Σταϊκούρας: Μέχρι το τέλος του 2024 θα υπάρχει ένας φορέας για τον σιδηρόδρομο