ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κατάργηση όλων των σταθμών μετωπικών και πλευρικών διοδίων στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους του υπουργείου Υποδομών, όπως ανέφερε ο Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στο 12ο περιφερειακό συνέδριο για την παραγωγική ανασυγκρότηση.
Ενόψει της λήξης, στις 4 Απριλίου, της πρώτης φάσης του διαγωνισμού για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων ο υπουργός Υποδομών ανέφερε πως το σύστημα θα επιτρέπει να μην σταματούν οι οδηγοί στην πορεία τους.
«Στόχος μας είναι μαζί με κάποιους παλιούς συντρόφους από το ‘Δεν Πληρώνω’, να πάμε να ξηλώσουμε τα μετωπικά και πλευρικά διόδια που υπάρχουν στη χώρα», τόνισε ο Χρ. Σπίρτζης.
Ο κ. Σπίρτζης παρουσίασε ως επίτευγμα το γεγονός πως δεν εγκαταστάθηκαν πλευρικά διόδια στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, παραλείποντας ωστόσο να αναφερθεί στο κόστος για τους φορολογούμενους από τη μη λειτουργία των δύο σταθμών που υπερβαίνει τα 10 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως.
Ο υπουργός Υποδομών τόνισε επίσης πως το υπουργείο διαπραγματεύεται με τον παραχωρησιούχο προκειμένου οι κάτοικοι Ωρωπού να διέρχονται δωρεάν από τα μετωπικά διόδια Αφιδνών, υποστηρίζοντας ότι είναι πιθανό να συμβεί αυτό.
Για τους δημότες Ωρωπού υπάρχει ήδη εκπτωτική πολιτική για τα διόδια Αφιδνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νέα επίθεση Δ. Καμμένου στον ΣΥΡΙΖΑ: «Κουλή» η δήλωση Κούλογλου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θλίψη για τον Δημήτρη Καμμένο – Έφυγε από τη ζωή ο πατέρας του
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σκοπιανό: Γιατί ο Μητσοτάκης δεν είδε καν τον Κοτζιά. Το παρασκήνιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σχέδιο για τα νοσοκομεία: Τι αλλάζει το 2025, οι προτεραιότητες του Υπουργού Υγείας
- Βασιλική Λαζαράκου στο mononews: Παρά τη μείωση των επιτοκίων, το Χ.Α. ο φθηνότερος τρόπος άντλησης κεφαλαίων
- Μελέτης Μελετόπουλος στο Mononews: Οι Τούρκοι εμφανίζονται ως οι θριαμβευτές κατακτητές της Συρίας δι’ αντιπροσώπου
- Γκστάαντ VS Κουρσεβέλ: Η απόλυτη μάχη των χειμερινών παραδείσων με σαλέ από 40.000 ευρώ την εβδομάδα