ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θεόδωρος Σκυλακάκης, μιλώντας σήμερα στο Athens Energy Summit. Οι χώρες – μέλη, πρόσθεσε, πρέπει ταυτόχρονα να χρηματοδοτήσουν την πράσινη μετάβαση και να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης, γι’ αυτό χρειάζεται μεγάλη αποτελεσματικότητα στις επενδύσεις.
Ο κ. Σκυλακάκης επανέλαβε ότι η αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες θα προχωρήσει χωρίς επιδοτήσεις, σε αντίθεση με την αντλησιοταμίευση η οποία όπως είπε δεν μπορεί να σταθεί μόνο με όρους αγοράς.
Αποθήκευση ενέργειας, σημείωσε ο υπουργός, θα γίνεται και στις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων ενώ το υδρογόνο σήμερα είναι μη ανταγωνιστικό και θα πρέπει να περιμένουμε ωρίμανση της τεχνολογίας.
Ο πρώην υπουργός Περιβάλλοντος του Κατάρ, Mohamed Abdulla M Al-Rumaihi περιέγραψε τις επενδύσεις στην εξόρυξη και τη μεταφορά φυσικού αερίου αλλά και στις ΑΠΕ αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι ο στόλος μεταφορας υγροποιημένου φυσικού αερίου θα αυξηθεί από 62 σε 102 πλοία ως το 2030 ενώ σχεδιάζεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών ισχύος 7 γιγαβάτ. Ο ίδιος χαρακτήρισε σημαντική τη γεωπολιτική θέση της χώρας μας καθώς αποτελεί πύλη εφοδιασμού με φυσικό αέριο για τις χώρες του βορρά που δεν έχουν πρόσβαση στη θάλασσα ενώ πρόσθεσε ότι οι έρευνες για υδρογονάνθρακες μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε αναβάθμιση της θέσης της χώρας.
Διαβάστε επίσης:
Προσωπική παρέμβαση Μητσοτάκη για να λυθεί ο «γόρδιος δεσμός» στο καλώδιο Κρήτη – Κύπρος – Ισραήλ
Θεοδωρικάκος: Πολιτική μας είναι η ενίσχυση του εισοδήματος των πολλών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα