ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπέρ της υποψηφιότητας της κυρίας Στρατινάκη ψήφισαν οι βουλευτές της ΝΔ, «παρών» δήλωσε ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ενώ κατά ψήφισαν το ΚΚΕ, η Ελληνική Λύση, η Νέα Αριστερά, η ”Νίκη”, η Πλεύση Ελευθερίας και οι ”Σπαρτιάτες”.
Απαντώντας σε ερωτήσεις των βουλευτών-μελών της Επιτροπής για το ζήτημα της ακρίβειας και ειδικώς για τις τιμές των τροφίμων και των βασικών ειδών διατροφής, ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι παρουσιάζεται μια εικόνα σταθεροποίησης ότι «πάει να επέλθει ηρεμία» και εξήγγειλε ότι θα υπάρξουν οσονούπω νέες πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του θέματος ενώ θα εξεταστούν θεσμικές παρεμβάσεις στο πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Ταυτοχρόνως επισήμανε ότι έχουμε το αυστηρότερο πλαίσιο σε όλη την Ευρώπη ελέγχου των τιμών ανά κωδικό ειδών διατροφής και αναφερόμενος στον πληθωρισμό των τροφίμων εξήγησε ότι είναι κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ και αν δεν υπήρχε το λάδι που έχει 4% συντελεστή βαρύτητας, τότε ο πληθωρισμός θα ήταν μηδέν.
Η νέα Συνήγορος του Καταναλωτή ζήτησε τη θεσμική ενδυνάμωση της Αρχής και την έθεσε ως προτεραιότητά της με στόχο να μην περιορίζεται αυτή στον διαμεσολαβητικό και συμφιλιωτικό ρόλο, που σήμερα έχει, αλλά να λειτουργεί-ως “πολυεργαλείο”.
Επίσης, ως μέγιστο σκοπό της, έθεσε την διαμόρφωση καταναλωτικής συνείδησης και κουλτούρας κι ενός καταναλωτικού κινήματος στη χώρα μας, επισημαίνοντας ότι η έννοια του “μποϊκοτάζ” είναι πολύ πίσω στην Ελλάδα σε σχέση με την Αμερική ή άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
«Δεν έχουμε μάθει να διαμαρτυρόμαστε συλλογικά», τόνισε χαρακτηριστικά η κυρία Στρατινάκη.
Διαβάστε επίσης:
Aegean Airlines: Πώς είδαν οι αναλυτές τα αποτελέσματα β’ τριμήνου
Aττική Οδός: Υπογράφηκε η νέα 25ετής σύμβαση παραχώρησης στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα