ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Απώτερος στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη της οινικής και γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής, η οποία αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς για Σέρβους ταξιδιώτες.
Τουριστικοί πράκτορες, καθώς και διακεκριμένοι Σέρβοι δημοσιογράφοι από τον χώρο της γαστρονομίας και του τουρισμού, ενημερώθηκαν για την τεράστια δυναμική της Περιφέρειας στον τομέα του οίνου και για το πλήθος των οινοτουριστικών εμπειριών που προσφέρει. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν οινοτουριστικά προϊόντα της ΠΑΜΘ, καθώς και τοπικές παραδοσιακές γεύσεις που συνδυάζονται με το κρασί, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της οινικής και γαστρονομικής κληρονομιάς του τόπου.
Ο κ. Γιώργος Παναγόπουλος, εκπρόσωπος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, απηύθυνε χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους, τονίζοντας τη στρατηγική σημασία του οινοτουρισμού για την ανάπτυξη της περιοχής και τη σημασία της προώθησης του συγκεκριμένου προϊόντος στους Σέρβους επισκέπτες.
Στη συνέχεια, η κα. Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προβολής της ΠΑΜΘ, παρουσίασε τις φημισμένες οινικές διαδρομές της Περιφέρειας, προσφέροντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τους τοπικούς αμπελώνες και τα φημισμένα οινοποιεία.
Ακολούθησαν συζητήσεις και επαφές δικτύωσης μεταξύ των εκπροσώπων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με Σέρβους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου και του οινοτουρισμού. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ειδική προβολή και μία απολαυστική δοκιμή (wine tasting) διάσημων κρασιών της περιοχής.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Αντώνιος Κατεπόδης, Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας στο Βελιγράδι και ο κ. Γεώργιος Κακούτης Επικεφαλής του Γραφείου ΕΟΤ στο Βελιγράδι καθώς και ο κ. Γεώργιος Περράκης εκπρόσωπος του Γραφείου Τύπου της Πρεσβείας.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και υλοποιείται στο πλαίσιο της καμπάνιας “Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα”. Η καμπάνια αυτή έχει ως στόχο την προώθηση και ανάπτυξη του οινοτουρισμού της περιοχής, ενώ παράλληλα επιδιώκει την ενσωμάτωση του στις τουριστικές προσφορές που απευθύνονται στους Σέρβους επισκέπτες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, οι Σέρβοι δίνουν έμφαση στην ασφάλεια και την οργάνωση των ταξιδιών τους, προτιμώντας κοντινούς, οικονομικούς και παραθαλάσσιους προορισμούς, με την Ελλάδα να αποτελεί κορυφαία επιλογή,
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα