Ένα στα δέκα δολάρια των δαπανών παγκοσμίως το 2024, θα τοποθετηθούν σε ταξίδια, γεγονός που αποτελεί ρεκόρ, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του World Travel and Tourism Council, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού.

Οι άνθρωποι κάνουν βιαστικά τις κρατήσεις του για ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και πτήσεις σε όλο τον κόσμο, αναφέρει το Reuters.

1

Η συμβολή της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας στο παγκόσμιο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ), αναμένεται να φτάσει σε νέα υψηλά, την ώρα που οι καταναλωτές βλέπουν όλο και περισσότερο τα ταξίδια, ως ουσιαστικό μέρος των προϋπολογισμών τους.

Ειδικότερα, το WTTC εκτιμά ότι η συνεισφορά της βιομηχανίας στο παγκόσμιο ΑΕΠ το 2024 θα αυξηθεί κατά 12,1% σε ετήσια βάση στα 11,1 τρισεκατομμύρια δολάρια, αντιστοιχώντας στο 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση περίπου 7,5% από το προηγούμενο ρεκόρ που σημειώθηκε το 2019.

«Παρόλο που υπήρξαν ορισμένες ανησυχίες πέρσι σχετικά με την πορεία μας σε παγκόσμια ύφεση και τον υψηλό πληθωρισμό, φέτος φαίνεται ότι τα ταξίδια και ο τουρισμός, αποτελούν μια πραγματική οικονομική δύναμη παγκοσμίως», δήλωσε η Τζούλια Σίμπσον, Διευθύνουσα Σύμβουλος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού.

Έτσι, οι ταξιδιωτικές δαπάνες στις οικονομίες των ΗΠΑ, της Κίνας και της Γερμανίας, αναμένεται να συμβάλουν περισσότερο στο ΑΕΠ.

Παράλληλα, ο τομέας αναμένεται να υποστηρίξει σχεδόν 348 εκατομμύρια θέσεις εργασίας το 2024, ή 13,6 εκατομμύρια θέσεις εργασίας περισσότερες από το 2019, το προηγούμενο ρεκόρ πριν από την πανδημία.

Μάλιστα, ο κλάδος εξακολουθεί να κάνει προσλήψεις, προκειμένου να καλύψει θέσεις εργασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις ΗΠΑ, υπάρχουν επί του παρόντος 1 εκατομμύριο διαθέσιμες θέσεις εργασίας στον κλάδο της αναψυχής και της φιλοξενίας, σύμφωνα με την WTTC, η οποία σημειώνει ότι το 2023, υπήρχαν συνολικά περίπου 27 εκατομμύρια θέσεις εργασίας.

Διαβάστε επίσης: 

Φόροι και εισφορές: Οι 3+1 παρεμβάσεις για τους ελεύθερους επαγγελματίες

Υπ. Οικονομικών: «7 πρωτιές και 7 αλήθειες για την ελληνική οικονομία»

S&P Global: Ανάπτυξη με χαμηλότερους ρυθμούς για την ελληνική μεταποίηση