ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πολίτες που θα κάνουν χρήση του chatbot θα υποβάλλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες (24/7) για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ.
Το νέο εργαλείο υποβοήθησης της επικοινωνίας των πολιτών βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασία γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που αλληλοεπιδρά με τον χρήστη καταλαβαίνοντας και απαντώντας στα σχόλια και στις ερωτήσεις πού τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ.
Επιπλέον, ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός παρέχει σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του χρήστη, ενώ έχει την δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται, ανεξαρτήτως όγκου, προσφέροντας γρήγορες και συνεχώς βελτιωμένες απαντήσεις. Όταν το σύστημα αδυνατεί να δώσει κάποια σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνει πιθανές επόμενες ενέργειες του χρήστη.
Ο Οργανισμός συνεχίζει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, δημιουργώντας νέους και καινοτόμους διαύλους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους πολίτες και επιχειρήσεις.
Διαβάστε επίσης:
Υπ. Εργασίας: Επεκτείνεται η ευνοϊκή ρύθμιση για τη χορήγηση τακτικού επιδόματος ανεργίας
Σχεδιάζεται η παράταση προθεσμίας για μεταβιβάσεις ακινήτων με τις υφιστάμενες αντικειμενικές αξίες
Χρήστος Σταϊκούρας: Καταβάλλεται αύριο το επίδομα θέρμανσης στους δικαιούχους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες