array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones

Οικονομία

Ο ΕΦΚΑ γίνεται ψηφιακός: 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες στην υπηρεσία του πολίτη

Πάνω από 50 σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες έχει θέσει σε λειτουργία ο e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο της στρατηγικής για αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Οι υπηρεσίες αυτές επιτρέπουν σε χιλιάδες ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται γρήγορα και εύκολα, από το σπίτι ή την εργασία τους, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία και αναμονή στα υποκαταστήματα του φορέα. 

Σήμερα, πραγματοποιούνται κάθε μήνα 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις και περιορίζοντας αισθητά την ταλαιπωρία στην καθημερινότητα των πολιτών. Παράλληλα, απελευθερώνεται σημαντικός χρόνος για το ανθρώπινο δυναμικό του φορέα, προκειμένου να αξιοποιηθεί σε τομείς με αυξημένες ανάγκες, όπως π.χ. η διαχείριση των συνταξιοδοτικών αιτημάτων. 

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι προσβάσιμες τόσο μέσω της ενιαίας διαδικτυακής πύλης του Δημοσίου gov.gr, όσο και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας www.efka.gov.gr και απευθύνονται σε όλους τους ασφαλισμένους (μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους), στους συνταξιούχους, αλλά και σε φορείς του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. 

Ειδικότερα, ανά κατηγορία, παρέχονται οι εξής υπηρεσίες:

Μισθωτοί: 

Ελεύθεροι Επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και αγρότες 

Εργοδότες 

Συνταξιούχοι

Φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα

Οφειλέτες

Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί και βρίσκεται στη διάθεση των πολιτών ειδική ηλεκτρονική υπηρεσία για τις επιστροφές των αναδρομικών προς τους κληρονόμους των θανόντων συνταξιούχων (https://apps.ika.gr/eAccess/login.xhtml). 

Σημειώνεται ότι για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, υπάρχει η δυνατότητα για ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy). Μεσοπρόθεσμος στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι το σύνολο των συναλλαγών με τους πολίτες να μπορούν να πραγματοποιηθούν και ηλεκτρονικά και κάποιες από αυτές να πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά.

Παράλληλα με τις υπηρεσίες σε ασφαλισμένους και συνταξιούχους, ο e-ΕΦΚΑ παρέχει και περισσότερες από 10 ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε λογιστές και φοροτεχνικούς, με σκοπό να διευκολυνθεί το έργο τους και να μειωθεί δραστικά ο αριθμός των καθημερινών επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Η ενίσχυση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελεί μέρος μιας σειράς δράσεων του e-ΕΦΚΑ για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Σε αυτές περιλαμβάνονται η λειτουργία του νέου, ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555 που λειτουργεί χωρίς χρέωση σε 24ωρη βάση, η υπηρεσία myEFKAlive για τη διευκόλυνση των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών, η αύξηση του αριθμού των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ κ.ά.

Αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ο e-ΕΦΚΑ συνεχίζει να βελτιώνει δραστικά το επίπεδο των υπηρεσιών προς τους πολίτες, αντιμετωπίζοντας παθογένειες και προβλήματα που χαρακτήρισαν τη λειτουργία του στο παρελθόν.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αύριο καταβάλλεται το Επίδομα προσωπικής διαφοράς έως 200 ευρώ από τον ΕΦΚΑ – Οι δικαιούχοι ανά κατηγορία
Επιταγή ακρίβειας: Κερδισμένοι και χαμένοι
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 16 έως 20/12
Υπουργείο Εργασίας: Καταιγισμός πληρωμών έως το τέλος του έτους – Οι δικαιούχοι και τι θα λάβουν
ΔΥΠΑ, συμπληρωματική πρόσκληση για το Μητρώο Εκπαιδευτικών: Έως 16 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις
e-ΕΦΚΑ: Ακίνητα προς αξιοποίηση για πολυτελή ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας
e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 13 Δεκεμβρίου
Ψηφιακή Διακυβέρνηση: Εκτός λειτουργίας αύριο Taxisnet, ΗΔΙΚΑ, e-ΕΦΚΑ
Λαϊκές αγορές: Καταργούνται φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα για ανανέωση ή νέα άδεια στους πωλητές
Άκης Σκέρτσος: Για το 2025 έχουν συμφωνηθεί 121 μεταρρυθμίσεις και 172 δημόσιες επενδύσεις