Στον τομέα των βραχυχρόνιων μισθώσεων εισέρχεται η trivago, η οποία ανακοίνωσε ότι ενσωματώνει και τη HomeAway στην πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων της.

Η ενσωμάτωση αυτή έχει στόχο να διευρύνει τους τύπους καταλυμάτων που προσφέρονται στην πλατφόρμα και να αυξήσει τις επιλογές για τους χρήστες της trivago.

Η trivago, η οποία συγκρίνει προσφορές από περισσότερες από 400 ιστοσελίδες κρατήσεων, «συνεχίζει να υποστηρίζει ένα προϊόν παγκόσμιας αναζήτησης και επιθυμεί να επιλύσει τις προκλήσεις της εμπειρίας των χρηστών μέσω της εξατομικευμένης εμπειρίας», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της εταιρείας.

Από την πλευρά του, ο Johannes Thomas, Managing Director και Διευθυντής Εσόδων της trivago N.V. δήλωσε: «Το ποσοστό των ταξιδιωτών που σκέφτονται να κλείσουν ένα κατάλυμα προς ενοικίαση μεγαλώνει και εμείς το αξιολογούμε αυτό ως μια στρατηγική ευκαιρία για να διευρύνουμε την παροχή των τύπων καταλυμάτων μας. Η παρουσίαση και ξενοδοχείων και καταλυμάτων προς ενοικίαση σε μία και μόνο αναζήτηση αποτελεί πρόκληση από την οπτική γωνία της εμπειρίας των χρηστών.»

Όπως εξήγησε ο ίδιος: «Δεν θέλουμε να μπερδέψουμε τους χρήστες της trivago που κλείνουν ξενοδοχεία και, γι’ αυτό, η εξατομίκευση της εμπειρίας θα παίξει έναν σημαντικό ρόλο εδώ. Επιθυμούμε να προβάλλουμε καταλύματα προς ενοικίαση μόνο όταν είναι σχετικά για τους χρήστες μας.

Γι’ αυτό το λόγο, είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νέα συνεργασία μας με τη HomeAway, καθώς αυτό μας επιτρέπει να διευρύνουμε τις δοκιμές μας αναφορικά με το πώς μπορούμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία χρήστη που να είναι πιο εξατομικευμένη σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του.»

Ο John Kim, Γενικός Διευθυντής (CEO) στη HomeAway, πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία μάρκετινγκ για τη HomeAway. Η εξατομικευμένη προσέγγιση της trivago στην προβολή καταλυμάτων προς ενοικίαση μάς βοηθάει να στοχεύουμε σε μια άκρως σχετική ομάδα ταξιδιωτών, γι’ αυτό και είμαστε αισιόδοξοι για τη μετατροπή (conversion) στις ιστοσελίδες μας».

Η trivago άρχισε να πραγματοποιεί δοκιμές στη Γερμανία, την Ιταλία, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες- σε πέντε από τις αγορές-κλειδιά της- με πάνω από 200.000 καταλύματα προς ενοικίαση να είναι ήδη διαθέσιμα στους χρήστες.

Επίσης, έχει στόχο να διαθέσει ακόμα περισσότερα καταλύματα προς ενοικίαση για κράτηση μέσα στο 2018, συμπληρώνοντας την τρέχουσα διαθεσιμότητα ξενοδοχείων της. Όταν ο χρήστης επιλέγει και βάσει της διαθεσιμότητας σε έναν συγκεκριμένο προορισμό, η trivago θα αρχίσει να προβάλλει καταλύματα προς ενοικίαση στα αποτελέσματα αναζήτησής της. Την ίδια στιγμή ένα φίλτρο «Καταλύματα προς ενοικίαση» βρίσκεται υπό δοκιμή, ώστε να επιτρέπει στους χρήστες να παίρνουν συνειδητά την απόφαση να αναζητήσουν τέτοιου είδους καταλύματα.

Για την trivago, όπως επισημαίνει, το συγκεκριμένο, αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο βήμα, ώστε να προσαρμοστεί σε ακόμα πιο διαφορετικές προσδοκίες ταξιδιωτών και να κατανοήσει καλύτερα πώς να προβάλλει τη διαθεσιμότητα καταλυμάτων προς ενοικίαση στην πλατφόρμα της.

Αυτό θα ανοίξει ένα νέο κανάλι μάρκετινγκ για τέτοιου είδους πλατφόρμες και θα αυξήσει την ποικιλία στις αγορές της trivago, η οποία προσφέρει αυτή την στιγμή πρόσβαση σε περισσότερα από 1,8 εκατομμύρια ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα σε πάνω από 190 χώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οι αλλαγές στο Airbnb-Ποιοι απειλούνται με πρόστιμα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέκρωσαν οι ενοικιάσεις από τα Airbnb

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αποκάλυψη: Οι τράπεζες θα πωλούν «πακέτα» πολυτελών ακινήτων για επενδύσεις τύπου Airbnb