ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αύξηση 1,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο, αν και ο τζίρος στην πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων κινήθηκε καθοδικά.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε: Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη-Οικιακό εξοπλισμό (8%), Ένδυση- Υπόδηση (4,1%), Πολυκαταστήματα (3,3%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (2,7%) και Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη (1,3%).
Στον αντίποδα, αύξηση του τζίρου καταγράφηκε σε: Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (11,1%), μεγάλα καταστήματα τροφίμων (6,6%) και Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό (0,9%).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 1,1% τον Νοέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2024 σημείωσε αύξηση 2,9%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,3% τον Νοέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2024.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 2% τον Νοέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2024 σημείωσε αύξηση 2,4%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,7% τον Νοέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2024.
Διαβάστε επίσης:
Eκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας: Στις 6 Φεβρουαρίου η γ΄ ψηφοφορία – Υπέρ Τασούλα 160 βουλευτές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιος είναι ο Σαουδάραβας που ξεκινά τον Ιούνιο κρουαζιέρες σε Τουρκία και Ελλάδα με αφετήριο λιμάνι την Κωνσταντινούπολη
- Κλειστά ακίνητα: Πόσο επηρέασαν τη στεγαστική κρίση
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με ETE, Apple, Boeing, JP Morgan, Tesla
- Αλλάζει το τοπίο στα σούπερ μάρκετ: Τι θα κάνουν Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και Lidl
