ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συνολικός αριθμός 96 εμπορικών αμαξοστοιχιών με οικονομική αξία φορτίου 2,74 δισεκατομμυρίων γιουάν (350 εκατομμυρίων ευρώ) αναχώρησαν από την Σεντζέν στο πρώτο εξάμηνο του 2024, με ετήσια αύξηση 34,2%, όπως ανακοίνωσαν τα τελωνεία της κινεζικής μεγαλούπολης.
Τα τρένα διέσχισαν την Ρωσία, την Λευκορωσία, την Πολωνία, την Γερμανία, αλλά κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες και περιφέρειες μεταφέροντας 100 είδη αγαθών, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρονικών προϊόντων, μηχανολογικού εξοπλισμού, αλλά και ενδυμάτων.
«Σε σύγκριση με τη μεταφορά εμπορευμάτων με πλοία ή αεροπλάνα, οι εμπορικές αμαξοστοιχίες Κίνας–Ευρώπης είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από τη φύση, ενώ έχουν υψηλή σταθερότητα.
Είναι ιδιαίτερα ελκυστικές σε εταιρίες που επιδιώκουν να παραδώσουν προϊόντα σε συγκεκριμένες ποσότητες με υψηλές απαιτήσεις για τη χρονική ακρίβεια της παράδοσης τους», δήλωσε ο Σου Ζενκάνγκ, αξιωματούχος των τελωνείων της Σεντζέν.
Διαβάστε επίσης:
Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο: Χρειαζόμαστε 411 πλοία για τη μεταφορά υδρογόνου
Αριστείδης Πίττας (Euroseas): Είχαμε το καλύτερο τρίμηνο με κέρδη 5,84 δολάρια ανά μετοχή
Τι βλέπει ο Απόστολος Βακάκης για την κρίση στη Μέση Ανατολή και τα μεγέθη της Jumbo
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παπαδιαμάντης, Ποταμίτης: Δικηγορία χωρίς βραδυδικία;
- ΔΕΗ: Μήλον της έριδος μεταξύ των funds το buyback των μετοχών
- DeepSeek και προσωπικά δεδομένα: Μπορούμε να εμπιστευτούμε την κινεζική τεχνητή νοημοσύνη;
- Θοδωρής Λιβάνιος στο mononews: Αν έρθει δικογραφία στη Βουλή για εμπλοκή πολιτικών στην τραγωδία στα Τέμπη, η κυβέρνηση δεν θα σταθεί εμπόδιο