ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κρίσιμη απάντηση Μητσοτάκη, τα δώρα της Protergia, οι αστακοί και καραβίδες στον ΑΔΜΗΕ, η κριτική Νεμπή, ο Παπαλέκας και η Prodea, η εξομολόγηση του Μάριου Ηλιόπουλου, και ένα hot story με αφορμή ένα ROLEX
Περιεχόμενα
Για ένα μικρό θαύμα στον τουρισμό, το οποίο πέτυχε η Ελλάδα, έκανε λόγο ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΕΟΤ για τον απολογισμό του έργου του το διάστημα 2019-2023 υπενθυμίζοντας ότι ο ΕΟΤ πραγματοποίησε καμπάνιες όλο το χρόνο, με αποκορύφωμα την ανάδειξη της Ελλάδας μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο.
“Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της πρόεδρου Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα και το εξωτερικό”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στην παρέμβασή της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ δυνάμωσε τα τελευταία χρόνια βάζοντας τα θεμέλια για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Μάλιστα ζήτησε τη στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς μεγάλος αριθμός εργαζομένων αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης.
Δ. Φραγκάκης: Πιο υγιή οικονομικά αποτελέσματα
Στην παρέμβασή του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στάθηκε στο “θαύμα” που συντελέστηκε στον ελληνικό τουρισμό που δεν είναι άλλο από την ανάκαμψη των τουριστικών μεγεθών μετά την πανδημία. Την ίδια στιγμή εστίασε στις παρακαταθήκες του οργανισμού για την επόμενη μέρα.
Πλέον ο ΕΟΤ είναι πιο ισχυρός, αξιόπιστος με υγιή οικονομικά και με μετρήσιμα αποτελέσματα, τόνισε και προσέθεσε: Ο ΕΟΤ ανταποκρίθηκε στις ανάγκες της αγοράς και παράλληλα συνεργάστηκε με τον ιδιωτικό τομέα με στρατηγική και σχέδιο. Αποκορύφωμα των προσπαθειών του οργανισμού η αναβάθμιση του brand της Ελλάδας, που πλέον βρίσκεται στην 5η θέση παγκοσμίως.
ΕΟΤ: Εφτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα
Εφτά τουριστικές καμπάνιες, διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε 35 αγορές στόχους καθώς και επένδυση 30 εκατ. ευρώ μέσω προγραμμάτων συνδιαφήμισης με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο σχεδίασε και υλοποίησε ο ΕΟΤ για να εδραιώσει την Ελλάδα ως έναν top of mind τουριστικό προορισμό, με στόχο την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς.
Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand “Ελλάδα” και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης:
Β. Κικίλιας: Ο τουρισμός ενίσχυσε τα εισοδήματα των Ελλήνων
Ξεκινούν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα νεανικής επιχειρηματικότητας με επιχορήγηση €14.800
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λεπέν: Kι άλλες αλλαγές στον προϋπολογισμό μετά την υποχώρηση του Μπαρνιέ για αύξηση φόρων
- ΣΥΡΙΖΑ για Αποστολάκη: Ντροπιαστική αποστασία – Η έδρα δεν του ανήκει
- Λίβανος: Χιλιάδες εκτοπισμένοι επιστρέφουν από τη Συρία μετά την κατάπαυση πυρός
- Ευρωαγορές: Υψηλό κλείσιμο – η Direct Line εκτινάσσεται 41% μετά την απόρριψη της προσφοράς της Aviva