ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Ο κ. Κικίλιας ανέφερε ότι η προβολή των χειμερινών προορισμών έχει ως στόχο η Ελλάδα να έχει ταξιδιωτική δραστηριότητα και τους 12 μήνες του έτους και πρόσθεσε ότι σε λίγες ημέρες θα βγουν οι προσκλήσεις ενδιαφέροντος για προγράμματα με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα αφορούν μεταξύ άλλων τα χιονοδρομικά κέντρα, τους ορεινούς και περιπατητικούς προορισμούς, τη γαστρονομία κ.α.
Τόνισε επίσης ότι ο τουρισμός είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας, στηρίζει ισομερώς την ελληνική οικογένεια, ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ενώ παλαιότερα οι νέοι έφευγαν από την περιφέρεια για τα αστικά κέντρα, τώρα επιστρέφουν για να ασχοληθούν με επιχειρήσεις που εφάπτονται στον τουρισμό.
Ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε την πολύ μεγάλη στήριξη της κοινωνίας από την κυβέρνηση του Κ. Μητσοτάκη καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου των πολλαπλών παγκόσμιων κρίσεων, με 44 δισ. μέσα στην πανδημία και 11 δις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, ενώ ο τουρισμός κατάφερε το 2022 να ξεπεράσει τον αρχικό στόχο των 15 δις ευρώ φτάνοντας τα 18 δις και το υπερπλεόνασμα αυτό θα δωθεί για τη στήριξη των ελληνικών νοικοκυριών.
Τέλος, αναφορικά με την υποψηφιότητα του στην Α΄ Αθήνας είπε ότι βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «είτε ως υπουργός Προστασίας του Πολίτη, είτε ως Υπουργός Υγείας, είτε ως Υπουργός Τουρισμού προτιμώ να μιλάμε με τα έργα μας, με τη δουλειά που κάνουμε και όχι με λόγια, και οι πολίτες καταλαβαίνουν και ξέρουν να κρίνουν».
Διαβάστε επίσης