ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όσα προβλήματα εντοπίζονται, αντιμετωπίζονται άμεσα. Επιπλέον, έχουν παρασχεθεί εγκαίρως αναλυτικές οδηγίες στους υπαλλήλους που διαχειρίζονται την νέα πλατφόρμα για την αποφυγή λαθών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση που αφορά στα Ψηφιακά ΚΕΠΑ οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην γραμμή εξυπηρέτησης 1555 ή να υποβάλλουν ηλεκτρονικό ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας πιστοποίησης αναπηρίας μέσω του Gov.gr και της ιστοσελίδας της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας https://ekepa.epan.gov.gr/