ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στόχος του Υπουργείου Τουρισμού είναι τουρισμός με όρους βιωσιμότητας για μια ποιοτική και όχι μόνο ποσοτική ανάπτυξη, υπογράμμισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μιλώντας το πρωί στον ρ/σ ”Παραπολιτικά 90.1”.
Πριν από 10 χρόνια, τόνισε η υπουργός, βάλαμε τις βάσεις, που με σκληρή και με συστηματική δουλειά, είχαν ως αποτέλεσμα το 2023 να είναι πλέον η χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό, με εισπράξεις και αφίξεις ρεκόρ, ενώ και τα μηνύματα που έχουμε για φέτος είναι πολύ ενθαρρυντικά.
Ωστόσο, επισήμανε η κυρία Κεφαλογιάννη, «από τη στιγμή που αναλάβαμε, βρεθήκαμε μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση. Σε ένα δίλλημα: Αν θα συνεχίζαμε την πεπατημένη, σε έναν δρόμο που θα μας εξασφάλιζε κάποια χρόνια επιτυχιών, ή αν θα αποφασίζαμε να ανοίξουμε ένα νέο κύκλο ανάπτυξης» και προσέθεσε:
«Αποφασίσαμε να ανοίξουμε μια νέα σελίδα για τον ελληνικό τουρισμό με όραμα και πυξίδα τη βιωσιμότητα. Με μέτρο, ισορροπία, σεβασμό στον άνθρωπο, στις τοπικές κοινωνίες και βεβαίως στο φυσικό περιβάλλον».
Η κυρία Κεφαλογιάννη, απαντώντας σε επικρίσεις ότι δήθεν το υπουργείο επιβάλλει την «έπαρση της σημαίας των ΛΟΑΤΚΙ+ στα ξενοδοχεία», τόνισε πως «αυτή η σπέκουλα και τα παραπλανητικά δημοσιεύματα πρέπει να σταματήσουν» και εξήγησε:
«Μιλάμε για μια αυτονόητη πρωτοβουλία της Πολιτείας σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Έναν οδηγό καλών πρακτικών προς τους επαγγελματίες του κλάδου που ευαισθητοποιεί και ενημερώνει ώστε να αποφεύγονται οι διακρίσεις».
«Ένας οδηγός που ευαισθητοποιεί και ενημερώνει», επανέλαβε εμφατικά η κυρία Κεφαλογιάννη. Υπογράμμισε ότι «σε καμία περίπτωση δεν επιβάλλει το οτιδήποτε και δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα», και επισήμανε ότι «καλλιεργεί την αποδοχή και την εμπιστοσύνη, την φιλοξενία ώστε η Ελλάδα να είναι ένας φιλικός προορισμός προς όλους». «Ας μην κυνηγάμε φαντάσματα, ας μην δημιουργούμε θέματα εκεί που δεν υπάρχουν» τόνισε.
Διαβάστε επίσης:
Κασσελάκης στο Φόρουμ των Δελφών: Θα κλείσουμε τη διαφορά με τη ΝΔ τους επόμενους μήνες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike