Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕ.Π.ΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα– εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.

Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%).

Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πρόστιμα 405.000 ευρώ – Ανακαλεσε την άδεια της Ardu Prime ΑΕΠΕΥ

e-ΕΦΚΑ: Νωρίτερα οι πληρωμές των συντάξεων μηνός Φεβρουαρίου

Φορολογικό: Στα δικαστήρια προσφεύγουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες