«Η καθιέρωση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου, ως του μοναδικού μητρώου καταγραφής της επιχειρηματικότητας, αποτελεί γεγονός.

Δεκατρία χρόνια από τη σύστασή του, το ΓΕΜΗ καταδεικνύεται ότι λειτουργεί προς όφελος των επιχειρήσεων και των επενδυτών (όπως το μαρτυρούν πλέον οι ίδιοι), με υψηλού επιπέδου παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες. Βαθμολογείται δε με 5,6 στην κλίμακα 1-7, πρώτη από όλες τις ειδικές πλατφόρμες υποστήριξης των επιχειρήσεων.

Παράλληλα καταβάλλουμε διαρκείς και επίπονες προσπάθειες για την περαιτέρω βελτίωσή του, τόσο τεχνικά όσο και ποιοτικά μέσω της παροχής καλύτερων υπηρεσιών».

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, Ιωάννης Μασούτης με αφορμή την έρευνα για τα 13 χρόνια λειτουργίας ΓΕΜΗ.

Υπενθυμίζεται ότι η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, σε συνεργασία με τη Netrino Advisory προχώρησαν σε έρευνα για την ανάλυση του βαθμού ικανοποίησης και άποψης τόσο των χρηστών όσο και των χειριστών του ΓΕΜΗ και της ΥΜΣ Σύστασης Επιχείρησης. Στόχο αποτελεί η συγκριτική αξιολόγηση για το ευρύτερο ψηφιακό περιβάλλον της επιχειρηματικότητας και ο εντοπισμός των ευκαιριών προς βελτίωση.

Στην έρευνα, μεταξύ άλλων, απαντώνται ερωτήματα, τα οποία αφορούν σε:

• αξιολόγηση ηλεκτρονικών δημοσίων υπηρεσιών ως προς το βαθμό εξυπηρέτησης

• επίπεδο υπηρεσιών ΓΕΜΗ – ΥΜΣ

• ταχύτητα λειτουργίας του ΓΕΜΗ για τη σύσταση εταιρείας

• διάθεση της ηλεκτρονικής υπογραφής

• ανταπόκριση της Κεντρικής Υπηρεσίας ΓΕΜΗ

• γνωστική επάρκεια του προσωπικού των Υπηρεσιών ΓΕΜΗ

• ποιότητα εξυπηρέτησης.

Διαβάστε επίσης

Εργαστήρια ευαισθητοποίησης φοιτητών και φοιτητριών για την έμφυλη ισότητα στην εργασία