Εντατικούς ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες το υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Αποκαλύψεις μάλιστα για τον τρόπο που θα «συλλάβει» η ΑΑΔΕ τους φοροφυγάδες influencers έκανε σήμερα ο Γιώργος Πιτσιλής.

1

Μιλώντας στα Παραπολιτικά, ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, με αφορμή την εφαρμογή «απόδειξη», στην οποία οι πολίτες θα ελέγχουν εάν η απόδειξη που λαμβάνουν είναι γνήσια ή πλαστή ανέφερε πως μέσω social media, γίνεται παρακολούθηση της φοροδιαφυγής και έχουν εντοπιστεί πολλές υποθέσεις, για τις οποίες θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.

Μάλιστα, αποκάλυψε πως έχει εντοπιστεί ήδη ένας influencer, ο οποίος φοροδιέφευγε συστηματικά.

«Δεν είναι λίγοι οι influencer. Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου», τόνισε ο κ. Πιτσιλής.

Ποιοι είναι οι Έλληνες με τους περισσοτέρους followers

Τα τελευταία χρόνια, έχει ξεκινήσει ένας σκληρός ανταγωνισμός μεταξύ των influencers και των διασημοτήτων, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή σκηνή της showbiz, για τον αριθμό των followers στο Instagram.

Σύμφωνα με το Live News, στην κορυφή της λίστας των Ελλήνων με τη μεγαλύτερη απήχηση βρίσκεται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο σούπερ σταρ του NBA έχει φτάσει τα 15,9 εκατομμύρια followers στο Instagram, προσελκύοντας ένα παγκόσμιο κοινό και αποτελώντας είδωλο για πολλούς, ειδικά για τα παιδιά.

Δεύτερος στη λίστα είναι ο Σπύρος Πανόπουλος. Ο Έλληνας μηχανικός, επιχειρηματίας και δημιουργός του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με το ελληνικό όνομα «Chaos», διαθέτει 2,6 εκατομμύρια χρήστες που ακολουθούν τον λογαριασμό του στο Instagram.

Στην τρίτη θέση έχουμε τον Κώστα Τσιμίκα και τον Άκη Πετρετζίκη, οι οποίοι έχουν από 1,8 εκατομμύρια followers.

Από την πρώτη δεκάδα δεν θα μπορούσε να λείπει η Ελένη Μενεγάκη. Ήταν από τις πρώτες που ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο followers και πλέον την ακολουθούν πάνω από 1,3 εκατομμύρια χρήστες.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν η Ελένη Φουρέιρα, το προφίλ της οποίας εκτοξεύτηκε στα ύψη μετά τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision με την Κύπρο το 2018, μαζί με τον ηθοποιό Γιώργο Γεωργίου, τον Αλέξανδρο Κοψιάλη και την Ιωάννα Τούνη.

Ο τιμοκατάλογος

Στην κατηγορία των Mega influencers εντάσσονται όσοι έχουν από 500.000 έως 2 εκατομμύρια followers και μπορούν να λάβουν το ποσό των 3.000 -10.000 € ανά post.

Αντίστοιχα:

Macro influencers (100.000-500.000 followers): 1.000 – 3.000 ευρώ ανά post

Micro influencers (3.000-30.000 followers): 300 – 1.000 € ανά post

Νano influencers (έως 3.000 followers): 100-500 € ανά post

Διαβάστε επίσης

Η «μαύρη» απασχόληση της οικονομίας των «πυραμίδων» των influencers

Αντζελίνα Τζολί: Μαγνητίζει τα βλέμματα στις νέες φωτογραφίες από τα γυρίσματα στον Πύργο

Όλες οι αλλαγές από τις αρχές του 2024 για τα Airbnb – Στις 60 ημέρες το όριο των βραχυχρόνιων μισθώσεων