ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ανάγκη θωράκισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος συνολικά, τόσο στη βάση των νέων συνθηκών και προκλήσεων από την κλιματική κρίση, όπως αυτές διαμορφώθηκαν μετά τις πρόσφατες φυσικές καταστροφές, όσο και με γνώμονα την ανάγκη ρύθμισης της τουριστικής αγοράς, που άρρηκτα συνδέεται με την ομαλή ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας και τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, συζήτησε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, σε συνάντηση που είχε με τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη.
«Μέσα στο πλαίσιο του πολύ καλού κλίματος συζήτησής μας, συμφωνήσαμε ότι κάθε μέτρο που επηρεάζει το παρεχόμενο τουριστικό προϊόν της χώρας, θα πρέπει να συμβάλει ανταποδοτικά στην προσπάθεια ανταπόκρισής μας στις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε από την κλιματική κρίση και την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των στόχων μας με όρους βιωσιμότητας», αναφέρει η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, σε ανάρτηση της στα κοινωνικά δίκτυα.
Το σύνθετο αυτό τοπίο, όπως ανέφερα, άλλωστε, είναι που μας οδηγεί να χαράξουμε μια νέα εθνική στρατηγική για το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού με το βλέμμα στραμμένο στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε να τοποθετήσουμε το δικό μας τουριστικό προϊόν, ως ένα από τα πλέον ελκυστικά στην παγκόσμια αγορά, αναφέρει η υπουργός Τουρισμού.
Διαβάστε επίσης:
ΕΕ – Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Η κλιματική δράση και η οικονομική ανάπτυξη μπορούν να συμβαδίσουν
Παππάς: Οι διαφωνίες στο συνέδριο για τον μετασχηματισμό αποτυπώνονται και στις δύο υποψηφιότητες
Yποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ευρωζώνη τον Αύγουστο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike