Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Οι Έλληνες «ψήφισαν» υβριδικά οχήματα τον Αύγουστο – Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις

Η προσφορά ενός plug-in υβριδικού κινητήρα ενισχύει περαιτέρω την ευεξία στο όχημα, χάρη στα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κίνησης

Αύξηση κατέγραψαν οι πωλήσεις υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα τον Αύγουστο, ενώ οι συνολικές πωλήσεις των καινούριων αυτοκινήτων σημείωσαν πτώση.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν το μερίδιό τους κατά 12,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καταγράφοντας συνολικά μερίδιο αγοράς 48,3%.

Δηλαδή σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην χώρα μας είχε υβριδική τεχνολογία.

Αυτό οφείλεται κυρίως στις χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου, ενώ τα plug-in υβριδικά προσφέρουν μερικές δεκάδες χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Σε αυτό το κομμάτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σκέφτονται να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες, έτσι ώστε να δώσουν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερη αυτονομία.

Και αυτό γιατί αν υπάρχει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα, τότε θα αποτελεί επιπλέον κίνητρο φόρτισης για τους κατόχους, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μειώσουν σημαντικά το κόστος μετακίνησης χωρίς να θεωρούν τη φόρτιση κουραστική.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά, αυτά αποκτούν μεγαλύτερες αυτονομίες και γίνονται φθηνότερα, ενώ σχεδόν καθημερινά βελτιώνεται το δίκτυο φόρτισης.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν τον Αύγουστο σταθερή άνοδο καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τον περσινό Αύγουστο, καταλαμβάνοντας συνολικά 12,3% μερίδιο αγοράς.

Πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-6,6%).

Παρ’ όλα αυτά έχουν υψηλό μερίδιο αγοράς, καθώς αυτό είναι στο 32,7%.

Πτωτικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων μοντέλων (-8,8%) με συνολικό μερίδιο αγοράς μόλις 4,2%. Δηλαδή πολύ μικρότερο σε σχέση με λίγα χρόνια νωρίτερα, όπου το μερίδιο αγοράς ήταν ιδιαίτερα μεγάλο.

Οριακή αύξηση 0,7% σημείωσαν τα αυτοκίνητα με υγραέριο καταλαμβάνοντας συνολικά το 2,6% του συνόλου των πωλήσεων.

Η κατηγορία που συγκέντρωσε την προτίμηση των περισσοτέρων καταναλωτών είναι η Β κατηγορία.

Το 58,7% επέλεξε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας με τα SUV να κατέχουν ποσοστό 36,1%.

Δηλαδή ένα στα τρία αυτοκίνητα ήταν αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Η αμέσως επόμενη δημοφιλή κατηγορία ήταν η C με συνολικό μερίδιο αγοράς 24,5% και η ακολούθησε η Α κατηγορία με μερίδιο αγοράς 8,6%.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: 

Stellantis: Γιατί επενδύει πάνω από $400 εκατ. σε τρία εργοστάσια των ΗΠΑ

Ηλεκτροκίνηση: Μειώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων – Που στρέφονται οι κολοσσοί του κλάδου

Ηλεκτροκίνηση: Η συντήρηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πιο οικονομική από ενός συμβατικού