ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, πληροφορίες αναφέρουν πως η Επιτροπή έθεσε ως προϋπόθεση να δοθεί χώρος στις άλλες εταιρείες στις γραμμές προς Πάρο και Νάξο καθώς και προς το Βόρειο Αιγαίο.
Υπενθυμίζεται ότι τον Αύγουστο του 2017, σε μια κίνηση που εξέπληξε την αγορά, ο όμιλος Attica έχοντας τη στήριξη του αμερικάνικου fund Fortress εξαγόρασε το 50,3% της HSW από την Τράπεζα Πειραιώς και λίγο αργότερα απέκτησε και το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρείας (48,53%) από τον όμιλο Grimaldi, ο οποίος στην Ελλάδα ελέγχει τις Μινωικές Γραμμές.
Το νέο κοινό σχήμα, Attica και HSW θα διαθέτει στόλο άνω των 30 πλοίων, θα απασχολεί πάνω από 1.550 εργαζόμενους και θα εξυπηρετεί πάνω από 40 προορισμούς στην Ελλάδα και στη Μεσόγειο ενώ αθροιστικά ο κύκλος εργασιών τους θα υπερβαίνει σε αξία τα 400 εκατ. ευρώ.
Πηγές με γνώση της υπόθεσης σημειώνουν πως οι σχετικές ανακοινώσεις για την έγκριση της συμφωνίας αναμένεται να δημοσιοποιηθούν μέσα στη μέρα (κατά τις μεσημεριανές ώρες).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: HSW – Attica: Θετικά μηνύματα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού – Νέα συνεδρίαση της Ολομέλειας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: HSW- Attica: Νέα συνεδρίαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το deal – Παρατείνεται η αγωνία
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:Attica και Επιτροπή Ανταγωνισμού αναζητούν λύση για την HSW – Αισιοδοξία για την ολοκλήρωση του deal
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει