• Οικονομία

    ΕΟΤ: Θετικά μηνύματα από το ταξίδι εξοικείωσης Βέλγων και Ολλανδών τουριστικών πρακτόρων στην Αρκαδία

    Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου

    Πηγή: Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου


    Ολοκληρώθηκε στην Αρκαδία το ταξίδι εξοικείωσης Βέλγων και Ολλανδών τουριστικών πρακτόρων, ενώ τα μηνύματα είναι θετικά από αυτή τη πρωτοβουλία, όπου στηρίχθηκε από τον ΕΟΤ.

    Σημειώνεται ότι συμμετείχαν επτά πράκτορες, το διάστημα 13 με 17 Μαΐου 2024.

    Το Fam Trip οργανώθηκε απ’ τον Τουριστικό Οργανισμό Πελοποννήσου, σε συνεργασία με τις ενώσεις των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων της Αρκαδίας.

    Μέσα απ’ το workshop, οι πράκτορες γνώρισαν αυτά που μπορεί να προσφέρει η Αρκαδία.

    Αρκαδικές εταιρείες, συμμετείχαν στη συνάντηση, ενώ οι επαφές επικεντρώθηκαν στον τουρισμό υπαίθρου, στην αγροδιατροφή, στην άθληση και στην περιπέτεια, στον πολιτισμό κλπ.

    Επίσης, έγιναν συναντήσεις και με άλλους επιχειρηματίες του τουρισμού.

    Οι πράκτορες βρέθηκαν σε διάφορες περιοχές της Αρκαδίας και ενημερώθηκαν για τα πάντα, ενώ επισκέφτηκαν επιχειρήσεις και έμαθαν για όλα όσα μπορεί να προσφέρει η Αρκαδία, στον κλάδο της φιλοξενίας, της εστίασης, της μεταποίησης κλπ.

    Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας Κώστας Μαρινάκος επεσήμανε: ” (…).

    Η κατάλληλη αξιοποίηση των πληροφοριών και στοιχείων που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια του Fam Trip, θα μας δώσει την δυνατότητα να διαμορφώσουμε και να προωθήσουμε ειδικά ‘’ταξιδιωτικά πακέτα’’ και προσφορές, με έμφαση στις ειδικές και θεματικές μορφές τουρισμού, σε δυο πολύ ενδιαφέρουσες ευρωπαϊκές αγορές αυτές του Βελγίου και της Ολλανδίας, με απώτερο στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενίσχυση της επισκεψιμότητας στην Αρκαδία.

    Στο εγγύς μέλλον ετοιμάζουμε δυο ακόμα ταξίδια εξοικείωσης στην Πελοπόννησο και ένα διεθνές φεστιβάλ που θα υλοποιείται σε ετήσια βάση, χτίζοντας με σταθερά βήματα τις προϋποθέσεις ούτως ώστε η Πελοπόννησος να καταστεί ένας προορισμός υψηλής ποιότητας, αειφορικού τουρισμού”.

    Διαβάστε επίσης: 

    Γιατί η Ελλάδα βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων τουριστών – Νέα μελέτη

    Αύξηση 5,8% στις εξαγωγές φρούτων και λαχανικών το α’ τρίμηνο 2024

    Ηγετική θέση στις διεθνείς αγορές διατηρεί η ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια



    ΣΧΟΛΙΑ