Χειρότερες πωλήσεις κατέγραψε η πλειονότητα των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας, 7 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις κατέγραψαν χειρότερες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, ενώ λίγο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παράλληλα, η μελέτη δείχνει ότι ένας στους δύο δήλωσε χειρότερο τζίρο σε σύγκριση με το 2023, ένας στους πέντε είδε να συγκεντρώνεται το ίδιο ποσό και ένας στους τρεις δήλωσαν αύξηση του τζίρου.

Με αφορμή τα αποτελέσματα της έρευνας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών για τον τζίρο των καταστημάτων στην περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, ο πρόεδρος του Ε.Σ.Α Σταύρος Καφούνης δήλωσε:

«Η έρευνα – θεσμός του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών η οποία πραγματοποιείται σε εξαμηνιαία βάση σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έρχεται να επιβεβαιώσει όλα αυτά που καθημερινά κατέγραφαν τα ταμεία των εμπορικών επιχειρήσεων.

Δυστυχώς, σχεδόν 7 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις από το πραγματικά εντυπωσιακό δείγμα που και φέτος ξεπέρασε τα 400 σημεία σε όλη την Αττική, κατέγραψαν χειρότερες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι, ενώ λίγο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις οι οποίες διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

Επίσης, ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στον τεράστιο προβληματισμό που προκαλεί η ασφυκτική προθεσμία διασύνδεσης με τα POS, όπως και η επικείμενη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών έχει ανεβάσει ψηλά στη δημόσια συζήτηση τα δύο αυτά θέματα και υποχρεωτικά θα παρεμβαίνει δυναμικά προς την σωστή εφαρμογή τους, απαιτώντας ταυτόχρονα τον εξορθολογισμό των αιωρούμενων τιμωρητικών προστίμων».

Τέλος, ο πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου ανέφερε: «Επειδή όμως ως κλάδος θέλουμε να βλέπουμε πάντα τη θετική πλευρά, σημειώνουμε την βελτίωση του δείκτη αισιοδοξίας, ο οποίος φαίνεται να καταγράφει ρεκόρ, κάτι που δείχνει πως οι περισσότεροι συνάδελφοι ευελπιστούν σε ένα καλύτερο αύριο. Για αυτό κι εμείς, θα στηρίξουμε τις αυξήσεις των μισθών, οι οποίες όμως θα πρέπει να συνδυάζονται με μείωση του υπέρογκου μη μισθολογικού κόστους, την οριστική κατάργηση των μνημονιακών βαρών και, βέβαια, τη σωστή εφαρμογή του νόμου ο οποίος δεν επιτρέπει να κλείνει άσκοπα το κέντρο και να «νεκρώνει» η επιχειρηματική -και όχι μόνο- ζωή του μεγαλύτερου εργοδότη της ελληνικής οικονομίας».

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα σε PDF πατώντας εδώ.

Διαβάστε επίσης:

ΕΝΦΙΑ: Τέλος χρόνου για την έκπτωση του 10%

Αντίστροφη μέτρηση για τον Ενιαίο Κανονισμό Παροχών

Σούπερ μάρκετ: Μειωμένοι τιμοκατάλογοι για 3.000 προϊόντα – Σε ποια brands πέφτουν οι τιμές