«Βουτιά» έκαναν και το 2022 οι πωλήσεις εφημερίδων και περιοδικών, δυσχεραίνοντας ακόμη περισσότερο τη θέση των επιχειρήσεων του Τύπου, οι οποίες δέχονται απανωτά και αλλεπάλληλα πλήγματα τα τελευταία χρόνια.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, μείωση κατά 5.156.987 φύλλα ή 14,1% καταγράφηκε πέρυσι, σε σχέση με το 2021, στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες, με εξαίρεση τις εβδομαδιαίες αθλητικές στις οποίες παρατηρείται αύξηση κατά 5,7%.

Συνολικά πωλήθηκαν 31.421.739 φύλλα και υπήρξε μείωση κατά 15,3% στις πολιτικές εφημερίδες, κατά 12,5% στις οικονομικές, κατά 6,8% στις πολιτικές και κατά 35,7% στις λοιπές εφημερίδες (θρησκευτικές κ.λπ.). Ενώ, κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2021 με το 2020, σημειώθηκε μείωση κατά 4,1% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων.

Παράλληλα, σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, πέρυσι σημειώθηκε και μείωση κατά 3.654.708 τεύχη ή κατά 18,9% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες των περιοδικών. Συνολικά πωλήθηκαν 15.640.590 τεύχη και όσον αφορά στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, οι σημαντικότερες μειώσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις των τηλεοπτικών περιοδικών και των λοιπών περιοδικών, κατά 11,1% και 22,5% αντίστοιχα. Ενώ, κατά την αντίστοιχη σύγκριση του 2021 με το 2020, υπήρξε αύξηση κατά 3% στις συνολικές πωλήσεις των περιοδικών.

Διαβάστε επίσης 

ΕΛΣΤΑΤ: Νέα αύξηση 8,9% στα οικοδομικά υλικά τον Μάρτιο

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 3,42 δισ. ευρώ τα εισοδήματα των νοικοκυριών το δ’ τρίμηνο