Ενισχυμένες κατά 10% ήταν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 αναδεικνύονται οι εξής: +33% σε προϊόντα για κατοικίδια, +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +11% σε είδη αρτοποιίας, +10% σε βρεφικά είδη, +8% σε φρέσκα τρόφιμα, +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών κατά 8%

Η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα , αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group γίνεται ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Διαβάστε επίσης 

Σούπερ μάρκετ: Χωρίς καταναλωτές, τελειώνει το πάρτι