ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για την έκτακτη ενίσχυση στους ιδιοκτήτες οχημάτων, με ένα συγκεκριμένο ποσό για ένα τρίμηνο.
«Όχι, δεν υπάρχει συζήτηση για αυτό το θέμα. Δεν έχει τεθεί καθόλου θέμα συζήτησης για Fuel Pass 3. Ισχύουν τα μέτρα της Θεσσαλονίκης, που έχει υλοποιηθεί η επιδότηση, όχι τα άλλα μέτρα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Οικονομικών μιλώντας το πρωί στον ΣΚΑΪ.
Ο ίδιος πάντως, δεν απέκλεισε να δοθούν νέα μέτρα στήριξης μελλοντικά, ανάλογα και με το δημοσιονομικό χώρο που θα δημιουργηθεί.
«Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά νέες παρεμβάσεις, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε κάθε εβδομάδα για νέες παρεμβάσεις. Έχουμε δώσει περισσότερα από κάθε άλλο κράτος, έχουμε πρωτογενές έλλειμμα και ουσιαστικά από την αντιπολίτευση μας λένε αυξήστε το έλλειμμα. Εκτιμάμε ότι θα τρέξουμε με έλλειμμα 1,7%».
Πάντως, φάνηκε να βάζει στον «πάγο» και το σενάριο για παρέμβαση στο πετρέλαιο κίνησης, καθώς οι διεθνείς τιμές δείχνουν τάσεις αποκλιμάκωσης.
Ερωτηθείς για τους λόγους που απορρίπτει τις μειώσεις φόρων, όπως του ΕΦΚ στα καύσιμα, σημείωσε πως η μείωση των φόρων οριζόντια δεν μπορεί να γίνει, γιατί σύμφωνα με το Eurogroup οι μειώσεις πρέπει να είναι στοχευμένες.
«Η οριζόντια μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος, 1 δισ. που δεν το αντέχουμε», σημείωσε.
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης
Χρήστος Σταϊκούρας: Αποφασισμένη η κυβέρνηση να συνεχίσει τη στήριξη του κλάδου ακινήτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει