Στο πλαίσιο της διευκόλυνσης των ασφαλισμένων που πρέπει να επισκεφθούν διά ζώσης την Τοπική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, για να ρυθμίσουν το ζήτημα της ασφαλιστικής τους ικανότητας, ο φορέας επισημαίνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στην περίπτωση αυτή γίνεται χωρίς ραντεβού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις – ανεξάρτητα από το πού ανήκουν – για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.

Διαβάστε επίσης:
Καιρίδης: 5.000 αιτήσεις για άδειες σε μετανάστες με τρία χρόνια συνεχούς παραμονής στην Ελλάδα

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1550 και 1553 στο τμήμα Οινόη Χαλκίδα

Υπουργείο Εργασίας: Τι ισχύει για την αναστολή συμβάσεων εργασίας στον κλάδο της γουνοποιίας