«Οι θετικές εξελίξεις στο λιμάνι του Πειραιά είναι μία ουσιαστική συμβολή για την οικονομική ανάπτυξη προς όφελος όλων των Ελλήνων! Τη σημερινή επέκταση του car terminal του Λιμένα Ηρακλέους θα ακολουθήσουν πολύ περισσότερα έργα αναβάθμισης των λιμενικών υποδομών της χώρας τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια. Η πολιτική που εφαρμόζουμε -συνολικά ως Κυβέρνηση και ως ΤΑΙΠΕΔ-για την αξιοποίηση της Δημόσιας Περιουσίας στα μεγαλύτερα ελληνικά λιμάνια, μόνο οφέλη θα δημιουργήσει για την Ελλάδα. Και δεν είμαστε παρά μόνο στην αρχή!».

Αυτό υπογράμμισε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, κατά τον χαιρετισμό του στα εγκαίνια της Επέκτασης του Σταθμού Διακίνησης Αυτοκινήτων στον Λιμένα Ηρακλέους. Όπως είπε ο Υπουργός, «η επέκταση αυτή είναι ένα ακόμη σημείο αναφοράς στην πορεία βιώσιμης ανάπτυξης του λιμανιού του Πειραιά. Ένα ακόμη βήμα στην προσπάθεια η Ελλάδα να γίνει κυρίαρχο διαμετακομιστικό κέντρο στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και τα Βαλκάνια».

1

«Η πραγματικότητα εκδικήθηκε όσους πριν από 16 χρόνια -όταν η τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε τα πρώτα βήματα να γίνει το Λιμάνι του Πειραιά, αυτό που είναι σήμερα, με την επένδυση της Cosco- έκαναν λόγο για ξεπούλημα του Λιμένα Πειραιώς», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης, προσθέτοντας πως τα ίδια τα στοιχεία είναι αμείλικτα. Σήμερα, το Λιμάνι του Πειραιά είναι στην 4η θέση πανευρωπαϊκά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, στην 3η θέση ως προς τις κρουαζιέρες και στην 1η θέση ως προς τη διακίνηση επιβατών. Ενώ η οικονομική προστιθέμενη αξία της ΟΛΠ Α.Ε. εκτιμάται σε 1,56% του εθνικού ΑΕΠ. «Σήμερα ένα λιμάνι με πολύ περισσότερα διακινούμενα εμπορεύματα, πολύ περισσότερους επιβάτες, πολλές περισσότερες -και καλύτερα πληρωμένες- θέσεις εργασίας», σημείωσε.

Όπως διαβεβαίωσε ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, η κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πολιτικές με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της χώρας. «Την επέκταση του car terminal του Λιμένα Ηρακλέους θα ακολουθήσουν πολύ περισσότερα έργα αναβάθμισης των λιμενικών υποδομών της χώρας τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια. Όπως έγινε με τον Λιμένα Πειραιά… Όπως έγινε με τον Λιμένα Θεσσαλονίκης… Το ίδιο πιστεύω θα συμβεί και μετά τις συμβάσεις παραχώρησης στην Ηγουμενίτσα, στο Ηράκλειο, στην Καβάλα, αλλά και στον Βόλο που ακολουθεί», κατέληξε ο Υπουργός.

Διαβάστε επίσης:

ΟΛΠ: To νέο Car Terminal με 5.300 επιπλέον θέσεις Ι.Χ. καθιστά το λιμάνι του Πειραιά κόμβο

Γιάννης Μώραλης: Συνάντηση με τον Χρήστο Στυλιανίδη – Τι συζήτησαν

Περιορίστηκαν στα 428 εκατ. δολάρια τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ τον Ιανουάριο