Ευκαιρία να πάρουν και επίσημα την έξτρα παράταση που έχει ανακοινώσει το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών έως το τέλος Απριλίου θα έχουν από σήμερα οι επαγγελματίες που δεν κατάφεραν να κλείσουν ραντεβού με τεχνικό εντός Μαρτίου.

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα τεθεί από σήμερα σε λειτουργία, οι επαγγελματίες θα πρέπει να δηλώσουν το ραντεβού πως έχουν προγραμματίσει για τις επόμενες εβδομάδες, την ακριβή ημερομηνία και τον τεχνικό, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές, χωρίς την επιβολή προστίμων.

Μόνο εφόσον δηλώσουν το προγραμματισμένο ραντεβού θα μπορούν να διεκδικήσουν την παράταση έως το τέλος Απριλίου, ειδάλλως από την πρώτη ημέρα του ερχόμενου μήνα θα έρθουν αντιμέτωποι με πρόστιμα 10.000 ευρώ εφόσον τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα και 20.000 ευρώ για διπλογραφικό.

Ακριβώς την ίδια παράταση «κερδίσουν» και όσες επιχειρήσεις δηλώσουν στο Μητρώο POS της ΑΑΔΕ πως πρόκειται να αντικαταστήσουν την παλιά τους ταμειακή με σύστημα All in one.

Παράταση για το πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές»

Παράλληλα, έχει δοθεί παράταση έως τις 19 Μαρτίου για την υποβολή αιτήσεων στο πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές», μέσω του οποίου καλύπτεται μέρος του κόστους αγοράς και διασύνδεσης POS, καθώς και μια σειρά επιπλέον ψηφιακών αναγκών μιας επιχείρησης.

Κάθε επιχείρηση, εφόσον πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας, μπορεί να λάβει επιχορήγηση για πάνω από μία κατηγορίες.

Οι κατηγορίες είναι οι εξής:

  • Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
  • Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
  • Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
  • Κατηγορία 5: Αντικατάσταση ΕΑΦΔΣΣ, εκτός των επιχειρήσεων εστίασης.
  • Κατηγορία 6: Αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ) επιχειρήσεων εστίασης.

Υπενθυμίζεται ότι, για να λάβει η επιχείρηση ενίσχυση για ταμειακά συστήματα allin-one, τα οποία συμπεριλαμβάνουν λογισμικό EFT/POS (softPOS) και υπηρεσία παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης, θα πρέπει να υποβληθούν δύο χωριστές αιτήσεις, μία στην κατηγορία 1 και μία στην κατηγορία 3 αντίστοιχα.

Στην περίπτωση που κάποια επιχείρηση έχει ενταχθεί σε προηγούμενους κύκλους χρηματοδότησης (για παράδειγμα στον 3ο κύκλο, στην κατηγορία 4) και δεν μπορούν να υποβάλλουν αίτηση σε νέα κατηγορία (για παράδειγμα στην κατηγορία 3), λόγω των ανωτέρω περιορισμών που ισχύουν στον τρέχοντα κύκλο, πρέπει:

Να υποβάλλουν στο Help Desk του Προγράμματος, μέσω της φόρμας επικοινωνίας, Υπεύθυνη Δήλωση (θεωρημένη ή μέσω του gov.gr) υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο, όπου θα δηλώνουν ότι επιθυμούν να παραιτηθούν από την κατηγορία Χ (όπου Χ ν’ αναφέρεται η κατηγορία που είναι ενταγμένοι) του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές», το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024, ειδάλλως δε θα υπάρχει εύλογο χρονικό διάστημα για την εξέταση του αιτήματος και την υποβολή νέας αίτησης από τους δυνητικούς δικαιούχους.

Διαβάστε επίσης

Την ερχόμενη εβδομάδα η ρύθμιση για την Golden Visa – Νέο «λίφτινγκ» στα Airbnb τον Σεπτέμβριο

Μήνυμα Πιτσιλή στις επιχειρήσεις για τη διασύνδεση των POS

ΑΑΔΕ: Μαζικά e-mail σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασυνδεθεί