ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Η διακοπή εργασιών αποτελεί ορόσημο στον κύκλο των επαγγελματικών και βιοτικών σχέσεων ενός φορολογούμενου ή μιας επιχείρησης. Πρέπει να ολοκληρώνεται άμεσα, ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να μεταβεί ομαλά στο επόμενο βήμα – είτε αυτό αφορά τη συνταξιοδότηση, είτε ένα νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική του δραστηριότητα. Αξιοποιούμε τα μέσα της ψηφιακής τεχνολογίας κι επενδύουμε στον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών μας, για να διευκολύνουμε τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να επικεντρωθούν απερίσπαστοι στο επόμενο βήμα τους», δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ.
Δικαίωμα υποβολής αιτήματος διακοπής εργασιών στη νέα ψηφιακή πλατφόρμα έχουν τα φυσικά και νομικά πρόσωπα καθώς και οι νομικές οντότητες. Εξαιρούνται από την αυτοματοποιημένη διαδικασία και εξακολουθούν να υποβάλλονται μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου», αιτήματα διακοπής εργασιών που αφορούν:
• φορολογούμενους σε κατάσταση πτώχευσης,
• αποβιώσαντες,
• αιτία επιχειρηματικής μετατροπής.
Ειδικότερα, οι δικαιούχοι υποβολής μπορούν πλέον να υποβάλλουν το αίτημα για τη διακοπή των εργασιών στην ψηφιακή πύλη myAADE, στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης. Με την επιτυχή υποβολή της αίτησης, διενεργούνται αυτοματοποιημένες επαληθεύσεις από τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, για την εξακρίβωση του χρόνου διακοπής εργασιών.
Εφόσον ο αιτούμενος χρόνος διακοπής:
• επαληθεύεται συστημικά, η διαδικασία ολοκληρώνεται στην ψηφιακή εφαρμογή και εκδίδεται ψηφιακά η Βεβαίωση Διακοπής Εργασιών.
• δεν επαληθεύεται συστημικά, δίνεται η δυνατότητα επιλογής στον φορολογούμενο:
– να αποδεχθεί τον προτεινόμενο χρόνο παύσης των εργασιών που προέκυψε από τις επαληθεύσεις ή
– να δρομολογηθεί το αίτημα προς την αρμόδια Υπηρεσία (ΔΟΥ/ΚΕΦΟΔΕ), προκειμένου να αξιολογήσει τους προβαλλόμενους ισχυρισμούς και να ολοκληρώσει τη διαδικασία διακοπής εργασιών, εκδίδοντας σχετική διαπιστωτική πράξη.
Η Βεβαίωση Διακοπής Εργασιών αναρτάται στην ψηφιακή πλατφόρμα και κοινοποιείται στον φορολογούμενο σχετική ειδοποίηση μέσω:
• της ψηφιακής πύλης myAADE, στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία > Τα Μηνύματά μου,
• myAADEapp,
• ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι φορολογούμενοι που έχουν ήδη υποβάλει αίτημα μέσω της εφαρμογής «Τα Αιτήματά μου», το οποίο δεν έχει ακόμα διεκπεραιωθεί, καλούνται να υποβάλουν εκ νέου το αίτημά τους στη νέα ψηφιακή εφαρμογή.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ στο (+30) 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30 – 17:00.
Διαβάστε επίσης:
Λιανεμπόριο: Μειώθηκε κατά 5,2% ο τζίρος τον Αύγουστο – Ποιοι κλάδοι κινήθηκαν ανοδικά
Ηλίας Κασιδιάρης: Απορρίφθηκε και το δεύτερο αίτημα αποφυλάκισης του
TotalEnergies: Πτώση κερδών άνω του αναμενομένου και το γ’ τρίμηνο – Σχέδιο επαναγοράς μετοχών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα