Με την είσοδο στο χώρο το βλέμμα αναπόφευκτα αιχμαλωτίζεται στον μπλε ορίζοντα που απλώνεται και κυριαρχεί μπροστά μας.
Είναι ένα φωτεινό πρωινό του Μαρτίου και οι «βόρειοι» κατέβηκαν στα νότια…
Ο Σάμι Φάις μας έχει παραχωρήσει το γραφείο του, όπου και στήνεται το γύρισμα, ενώ εκείνος μπαινοβγαίνει στη διπλανή αίθουσα συσκέψεων μιλώντας συνεχώς στο τηλέφωνο.
Σαράντα πέντε χρόνια στο επιχειρείν, επιστρέφει στο ελληνικό χρηματιστήριο μετά από περίπου είκοσι χρόνια από την αποεπένδυσή του από την εισηγμένη Elmec Sport, με τον όμιλο Fais Group αυτή τη φορά και ίδιο αντικείμενο, λιανική-χονδρική πώληση.
Ευθυτενής και λιτός, μ’ ένα λευκό χαλαρό πουκάμισο, μπεζ παντελόνι και τι άλλο από… αθλητικά παπούτσια δικής του εταιρείας!

Σε ηλικία 20 ετών ξεκίνησε τη δική του διαδρομή στο retail, έχοντας ως προίκα τις καλές σχέσεις που είχε στην αγορά με το εμπόριο ηλεκτρολογικού υλικού ο πατέρας του και γρήγορα έγινε γνωστός ως ο «Μr Nike».
Φοιτητής στην Αμερική ανακάλυψε και έφερε στην Ελλάδα την άγνωστη τότε μικρή εταιρεία αθλητικών και έκτοτε…
«Μια ζωή πάντα επενδύω ό,τι βγάζω σε καινούργιες δουλειές, δεν το κρατάω στην άκρη. Είναι για μένα μονόδρομος, δεν μπορώ να σταματήσω. Ίσως κάθε καινούργια δουλειά με κρατάει σε εγρήγορση και μου δημιουργεί κίνητρο για να συνεχίσω…», εξομολογείται.
Όσο περιμένουμε να ανοίξουν οι κάμερες, πιάνουμε μια συζήτηση για τα νότια προάστια που ζει τώρα με την οικογένεια του και το νέο μέλος της, το μόλις 11 μηνών αγοράκι τους, σε σχέση με την Κηφισιά όπου μεγάλωσε και το Ψυχικό όπου έζησε ως μαθητής.
Σάμι Φάις: Εξομολογήσεις μιας ζωής
Ήρεμος, παρά το πιεσμένο πρόγραμμα, μιλάει χαμηλόφωνα για την αέναη εμπορική δράση, τις επιτυχίες, τα λάθη, την περίοδο με τις δικαστικές περιπέτειες και την προσωπική έρημο που διέβη μέχρι να επανακάμψει πιο δυναμικά.
«Ήταν μια εμπειρία που πολλοί άνθρωποι μπορεί να περάσουν στη ζωή τους. Εμένα με βοήθησε, με την έννοια ότι είδα τα πολύ δύσκολα, οπότε τώρα χαίρομαι που όλα πάνε καλά», εξομολογείται μιλώντας για εκείνη την εποχή.
Στο χαρτοφυλάκιό του ο όμιλος αριθμεί πάνω από 100 εταιρείες που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες από τις προσιτές Mango, Under Armour, Puma, Levi’s, Kiko Milano έως τα luxury brands Ferragamo, Tod’s, Ugg, Michael Kors μέχρι το καινούργιο απόκτημα, τη Harley Davidson.
Εκτός από την ένδυση, υπόδηση, τον αθλητικό εξοπλισμό, τη μηχανοκίνηση, τα καλλυντικά, ο όμιλος έχει επεκταθεί στα ακίνητα και στον Τουρισμό με δύο ξενοδοχεία -στη Σαντορίνη με το Radisson Blu Zaffron Resort και στην Κέρκυρα με το Castello Bibelli- ενώ επένδυσε και στην αγορά τροφίμων με την αναβίωση της ιστορικής στοάς Μοδιάνο.
Μιλάμε για τις προοπτικές που ανοίγονται, τα μελλοντικά σχέδια επέκτασης σε Ελλάδα και εξωτερικό σε Ρουμανία, Τσεχία, Σλοβακία, Βουλγαρία και Κύπρο όπου δραστηριοποιούνται και το προϊόν που πουλάει περισσότερο και αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή, τα καλλυντικά που δίνουν υψηλή κερδοφορία στον όμιλο.
Στόχος να συνεχίσει η καλή πορεία του ομίλου που αυτή τη στιγμή απασχολεί 1200 άτομα, έχει παρά πολλά σημεία πώλησης και πάνω από 700 πελάτες τους οποίους προμηθεύουν με τις αντιπροσωπείες, να μπορέσουν να γίνουν μια μικρή πολυεθνική στα Βαλκάνια.
«Φθάνει το 24ωρο για όλες αυτές τις ασχολίες;», ρωτάω.
«Μου φτάνει και μου περισσεύει… Για μένα η καλύτερη δουλειά είναι η επόμενη δουλειά!», απαντάει γελώντας ο Σάμι Φάις.
Δείτε επίσης
- Α. Κανελλόπουλος: Η νέα παγκόσμια διάκριση, η Νέα Υόρκη, οι δυσκολίες
- Η Γαλλία και η Κρήτη στο Κολωνάκι, η βραδιά του Ευχαριστώ από το Make A Wish και τα γενέθλια μιας γοητευτικής Αθηναίας
- Η Porsche αποκαλύπτει το eBike της επόμενης γενιάς
- Τράπεζες: Αλλάζει πλήρως το πλαίσιο λειτουργίας των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων – Ποιες διατάξεις ψηφίζονται άμεσα
