Στη σκιά της Ακρόπολης, στη Γαργαρέτα, μία από τις πιο παλιές αθηναϊκές συνοικίες στο Κουκάκι, ανέμελοι τουρίστες περιηγούνται, αναψοκοκκινισμένοι από τον ήλιο και το περπάτημα με κοντομάνικα, ενώ οι γηγενείς προδίδονται από τα χειμωνιάτικα μπουφάν. Καφέ, εστιατόρια, ξενοδοχεία ,νεαρόκοσμος, φοιτητές, παρέες.
Ο αέρας κρατάει στοιχεία μια άλλης εποχής, όταν εξέχουσες προσωπικότητες του πολιτισμού και των γραμμάτων διέμεναν εδώ, σ’ ένα trendy αμάλγαμα εν έτει 2025.
Τα καινούργια «πράσινα» γραφεία της ΚPMG -μίας από τις Big Four εταιρείες φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών στον κόσμο- έχουν κύρια είσοδο στην αρχή της Λεωφόρου Συγγρού με την 24ωρη κίνηση, αλλά και θέα στον Ιερό Βράχο, και όλες τις αίθουσες να φέρουν ονόματα με αναφορά στο ιστορικό κέντρο, πχ: Αναφιώτικα, Φιλοπάππου, Ανω – Κατω Γραγαρέτα, Θησείο, Μοναστηράκι κλπ.
Από τον Ιούλιο του περασμένου έτους, τα ηνία ανέλαβε η Μαρίνα Καπετανάκη με 30 χρόνια χρόνια καριέρα μέσα στην KPMG Greece. Ξεκινώντας από το Audit, πέρασε στο Deal Advisory, διένυσε όλη τη διαδρομή σε διοικητικές θέσεις και σήμερα είναι η πρώτη γυναίκα senior partner μιας Big Four στην Ελλάδα και ήδη υλοποιεί το σχεδιασμό της επόμενης πενταετίας.
«Αμέσως μετά το πανεπιστήμιο έψαχνα για δουλειά, κοιτούσα στις εφημερίδες και η αδελφή μου μου έδειξε στις αγγελίες έναν τύπο με μια γραβάτα που φαινόταν να πετάει κι έλεγε “Fly to the top”. Έτσι ήρθα στην KPMG, έκανα την πρώτη μου συνέντευξη και, όταν ξεκίνησα, ήμασταν σαράντα άτομα στην εταιρεία, σήμερα είναι 1000… εδώ είναι η οικογένεια μου…», θυμάται χαμογελώντας η Μαρίνα.
Ναι, σκέτο Μαρίνα!
«Μάριον θα μιλάμε στον ενικό, εδώ όλοι ενικό χρησιμοποιούμε», επέμεινε.
Η ξανθιά γυναίκα, με το μπλε κουστούμι που τονίζει το γαλανό της βλέμμα και που κάθεται απέναντι μου, έχει εξειδίκευση στον τομέα των εξαγορών και συγχωνεύσεων και των χρηματοοικονομικών εξυγιάνσεων, ενώ η στρατηγική συνεργασία που πρότεινε με την KPMG Ιταλίας για εξειδικευμένες λύσεις στο ζήτημα των μη εξυπηρετούμενων δανείων μέτρησε ιδιαίτερα στην επιλογή της εταιρείας ως συμβούλου στην εποπτεία του προγράμματος «Ηρακλής» για την εξυγίανση των τραπεζών.
Ο εμπορικός πόλεμος του Τραμπ και τι σημαίνει για τις επιχειρήσεις όσο και η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης έρχονται στη συζήτησή μας.
«Σ’ εμάς, η ΤΝ είναι απαραίτητη και την έχουμε υιοθετήσει στις περισσότερες λειτουργίες μας και θέλουμε να βοηθήσουμε και τους πελάτες μας να το κάνουν στο μέλλον… Από έρευνες που έχουμε κάνει στην KPMG βλέπουμε ότι οι περισσότεροι CEOs έχουν στόχο να τη χρησιμοποιήσουν», λέει η Μαρίνα Καπετανάκη.
«Ίσως, όπως μου επεσήμανε ο εξειδικευμένος στην ΤΝ συνεργάτης μας, σε μια επόμενη συνέντευξη να μιλάς με το Άβαταρ μου!», λέει γελώντας αλλά η αντίδραση και των δύο μας είναι παγωμένη μπροστά στο ενδεχόμενο της απώλειας της ανθρώπινης επαφής.
«Για τα επόμενα πέντε χρόνια στόχος μας είναι η ανάπτυξη. Η εταιρεία έχει περάσει από πολλές φάσεις, έχουν υπάρξει αλλαγές, έχουμε συναντήσει προβλήματα. Τώρα είμαστε σε μία νέα σελίδα και πιστεύω ότι επενδύοντας στους ανθρώπους και την τεχνολογία θα μπορέσουμε να είμαστε μεγάλη και ανταγωνιστική στον κλάδο μας», εξηγεί η CEO της KPMG.
Πώς αντιμετωπίζει τα λάθη της;
Νιώθει μοναξιά στην κορυφή της διοικητικής πυραμίδας όπου έχει φτάσει;
Στην KPMG γνώρισε και τον σύζυγό της, απέκτησαν δύο κόρες που σπούδασαν και μένουν στο εξωτερικό, η μία στο Λονδίνο, η άλλη πιο μακριά στη Νέα Υόρκη. Πώς αντιμετωπίζει την απουσία τους και πώς κατάφερε να ξεπεράσει το Σύνδρομο της Άδειας Φωλιάς;
Τέλος, εξομολογείται αν έχει κάποιο απραγματοποίητο όνειρο.
Δείτε επίσης:
- Κικίλιας για επεισόδιο στη Λέσβο: Η παράνομη εγκληματική δράση των διακινητών δεν θα γίνεται ανεκτή
- Βόρεια Μακεδονία: Νέο κύμα συλλήψεων για την πυρκαγιά σε νυχτερινό κλαμπ στο Κότσανι με 61 θύματα
- Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Η ελληνική αμυντική βιομηχανία έχει την ευκαιρία εξαγωγικής προσέγγισης
- Στον όρμο Φαλήρου το γαλλικό Αεροπλανοφόρο «Σαρλ ντε Γκωλ»
