ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα αποτελέσματα της Zoom Video Communications έδειξαν ότι η μετάβασή της από ένα βασικό εργαλείο της εποχής της πανδημίας σε μια επιχειρηματική πλατφόρμα θα διαρκέσει περισσότερο από το αναμενόμενο.
Ενώ η διοίκηση της επισήμανε ότι έχει πετύχει ένα αυξανόμενο ποσοστό εσόδων από εταιρικούς πελάτες, δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τις προβλέψεις της στο δεύτερο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, όπως περίμεναν οι αναλυτές.
Η εταιρεία μείωσε επίσης τις ετήσιες προβλέψεις εσόδων της, λέγοντας ότι χάνει πωλήσεις από τους καταναλωτές και τις μικρές επιχειρήσεις ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν.
Τα αποτελέσματα, είπε ο αναλυτής της Citigroup, Tyler Radke, ήταν «ακόμη χειρότερα από ό,τι περιμέναμε».
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike