To cheap chic ήταν εκείνο που εκτόξευσε το brand του Zara τα προηγούμενα χρόνια. Οι οίκοι πολυτελείας κατέγραφαν όλο και υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης και ο επιδέξιος ιδρυτής Amancio Ortega φρόντισε να καλύψει το κενό που είχε δημιουργηθεί στο mainstream κοινό παραποιώντας το στυλ των οίκων μόδας και πουλώντας τα προϊόντα σε πολύ χαμηλότερες τιμές.

Οι «χρυσές ημέρες» για τους οίκους πολυτελείας έχουν τελειώσει μέχρι νεωτέρας, καθώς ο πληθωρισμός αν και καθυστερημένα, έχει ανακόψει τον ρυθμό πωλήσεων. Η Zara στοχεύει να καλύψει κι αυτό το κενό.

Στροφή σε luxury επιλογές

Η αρχή έχει ήδη γίνει με την πώληση premium ρούχων με υψηλή ποιότητα και αυξημένες τιμές, προσφέροντας chic επιλογές για επίσημες περιπτώσεις.

Περιορισμένες εκδόσεις σε προϊόντα δείχνουν ήδη την στροφή του ομίλου σε μία πιο exclusive συλλογή. Όπως αναφέρει το Bloomberg μια περιορισμένης έκδοσης συλλογή από πραγματικό δέρμα, που διατίθεται στην ιστοσελίδα της και σε ορισμένα φυσικά σημεία, διαθέτει ένα καμηλό παλτό που κοστίζει 699 δολάρια και ένα φόρεμα στα 489 δολάρια. Τιμές που ξεπερνούν κατά πολύ το μέσο όρο τιμών που βρίσκει κανείς στη κορυφαία αλυσίδα fast fashion με 30 δολάρια τη μπλούζα.

Μία ματιά και στο συνολικό μέσο όρο τιμών υπογραμμίζει τη νέα τάση που ακολουθεί η Zara.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9