ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για ακόμα ένα βήμα προς την κατεύθυνση της υποβολής των δεσμευτικών προσφορών, η οποία αναμένεται στα τέλη του επόμενου μήνα, και μέχρι τότε θα ακολουθήσει ένας γύρος ανταλλαγής σχολίων μεταξύ της αναθέτουσας αρχής και των ενδιαφερομένων.
Σημειώνεται πως εφόσον τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, δηλαδή δε δοθούν νέες παρατάσεις, τότε είναι εφικτό να γνωρίζουμε τον ανάδοχο εντός του 2023, αλλά και να εγκατασταθούν εντός της ίδιας χρονιάς τα εργοτάξια.
Με αποτέλεσμα και τα τρία έργα του ΒΟΑΚ (Άγιος Νικόλαος-Νεάπολη, Χερσόνησος-Νεάπολη και Χανιά-Ηράκλειο) συνολικού μήκους 300 χλμ να τρέχουν εντός του 2023 και να ολοκληρώνονται εντός του 2027.
Παράλληλα, φουντώνουν τα σενάρια για ανακατατάξεις και είσοδο νέων παικτών, με επικρατέστερο αυτό της εισόδου της Intrakat, καθώς η νέα διοίκηση με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον Αλέξανδρο Εξάρχου στρέφεται προς τα ΣΔΙΤ και τις παραχωρήσεις με στόχο πιο σταθερά έσοδα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα