Με την υπογραφή της σύμβασης για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος-Νεάπολη αναμένεται να κάνει ποδαρικό για το 2023 το Υπουργείο Υποδομών, ενώ κινεί με γοργούς ρυθμούς τις διαδικασίες την εκκίνηση του επόμενου σταδίου του διαγωνισμού για την παραχώρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).

Πρόκειται για το Χερσόνησος – Νεάπολη με ανάδοχο την Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Ελλάκτωρ-Intrakat, και το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο, το οποίο διεκδικούν μεγάλοι εγχώριοι και διεθνείς Όμιλοι.

1

Πηγές με πολύ καλή γνώση της διαγωνιστικής διαδικασίας αναφέρουν στο mononews ότι η Κοινοπραξία των τριών εγχώριων Ομίλων έχει διορία έως τις 8 Δεκεμβρίου για να προσκομίσει τα νομιμοποιητικά της έγγραφα. Προσθέτουν, πως δεν υπάρχει κάποιο αίτημα για παράταση της προθεσμίας και ως εκ τούτου, ο διαγωνισμός παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος. Το επόμενο βήμα είναι η έγκριση της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και θα ακολουθήσει η παρουσίασή της στη Βουλή. Αυτό σημαίνει πως η υπογραφή τοποθετείται εντός του Α΄ Τριμήνου του 2023.

Όσον αφορά την υπό δημοπράτηση παραχώρηση για το τρίτο και μεγαλύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως αυτή την περίοδο εκπονούνται τα τεύχη δημοπράτησης. Τονίζουν, δε, πως οι υπηρεσίες του Υπουργείου, εργάζονται εντατικά -«ακόμα και τα Σαββατοκύριακα»- με στόχο τα τεύχη να είναι έτοιμα το συντομότερο δυνατό, έτσι ώστε ο διαγωνισμός να εισέλθει άμεσα στο Στάδιο Β1, κατά τη διάρκεια του οποίου οι ενδιαφερόμενοι θα καθορίσουν μαζί με την αναθέτουσα αρχή το τεχνικό και οικονομικό αντικείμενο του έργου.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9