Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκληρώθηκε το παζλ της δημοπράτησης του μεγαλύτερου οδικού έργου της τελευταίας τετραετίας, το οποίο δεν είναι άλλο από τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), καθώς χθες υποβλήθηκαν οι δεσμευτικές προσφορές για την τελευταία εκκρεμότητα, η οποία ήταν η παραχώρηση Χανιά-Ηράκλειο αξίας 1,7 δισ. ευρώ. Η οποία όπως αναμενόταν και αποδείχθηκε συγκέντρωσε το ενδιαφέρον τριών σχημάτων που προέρχονται από τη χώρα μας και τη Γαλλία.

Πιο συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δοκιμάζει τις ίδιες δυνάμεις του, ενώ έχουν δημιουργηθεί δύο ισχυρές κοινοπραξίες. Η πρώτη είναι αμιγώς ελληνική και είναι η σύμπραξη μεταξύ της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και του Ομίλου Mytilineos, ο οποίος ύστερα από το διπλό spin-off δοκιμάζει τις δυνάμεις του και στις παραχωρήσεις με τη Μ Παραχωρήσεων.

1

Από την άλλη πλευρά ο Όμιλος ΑΒΑΞ δημιούργησε μία συμμαχία με αρκετά ισχυρό το γαλλικό στοιχείο, καθώς συνεργάζεται με την Egis και τη Meridiam. Όσον αφορά την Egis η εταιρεία έχει εμπειρία στις οδικές παραχωρήσεις καθώς συμμετέχει με ένα μικρό ποσοστό στην Αττική Οδό, ενώ αναμένεται μέχρι τα τέλη του έτους να υπογράψει μαζί με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ τη σύμβαση για την Εγνατία Οδό. Επίσης, η εταιρία διεκδικεί δυναμικά και τη νέα παραχώρηση για την Αττική Οδό, η οποία αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή, πλην απροόπτου, από το φθινόπωρο του 2024.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9