ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τον Απρίλιο και μετά οι προπωλήσεις εισιτηρίων είναι καλύτερες σε σχέση με τα αντίστοιχα νούμερα του 2019, στοιχείο που θα οδηγήσει στην αύξηση του εσόδου ανά πτήση. Αυτό δε, συμβαίνει σε ένα περιβάλλον έντονων πληθωριστικών πιέσεων, με βασικότερο πρόβλημα για τον κλάδο την υπερδιπλάσια αύξηση του κόστους των καυσίμων σε σχέση με το 2019.
Από την πλευρά του, ο CEO της Aegean, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, σημείωσε ότι η Ελλάδα καταγράφει υψηλά ποσοστά ανάκαμψης για τη σεζόν του 2022, η οποία ξεκίνησε νωρίς σε ολόκληρη την Ευρώπη, με έντονη ζήτηση να σημειώνεται από την πλευρά των τουριστών. Η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και η διαχείριση της πανδημίας έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε ένα από τα σημαντικότερα διεθνή brands.
Ο Απρίλιος ξεπέρασε σε επίπεδο πωλήσεων για μελλοντικά ταξίδια τα νούμερα του 2019, με την εταιρεία να μεταφέρει τον Μάιο πάνω από 1 εκατ. ταξιδιώτες και τον Ιούνιο πάνω από 1,3 εκατομμύρια.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μάριος Ηλιόπουλος, προς φιλάθλους: “Σας παρακαλώ στα συνθήματα σας να μην βρίζετε τη μάνα των αντιπάλων”
- Παρίσι: Η Παναγία των Παρισίων ετοιμάζεται να ανοίξει και πάλι στο κοινό
- Ντόναλντ Τραμπ: Ο εκλεκτός για τη θέση του Υπουργού Άμυνας είχε κατηγορηθεί για σεξουαλική επίθεση
- Γερμανία: Οι Πράσινοι εξέλεξαν την νέα τους ηγεσία λίγους μήνες πριν τις εκλογές