«Πιστεύουμε στο μέλλον του καυσίμου LNG, σχεδόν το 90% των επενδύσεών μας σχετίζεται με το LNG, είτε με πλοία LNG είτε με πλοία διπλού καυσίμου LNG, τύπου Aframax, Suezmax. Επίσης εξετάζουμε και την κατηγορία VLCC», τόνισε ο εφοπλιστής Βαγγέλης Μαρινάκης, μιλώντας στο φόρουμ 23rd World LNG Summit & Awards.

Ο πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp, αναπτύσσοντας τις απόψεις του σχετικά την πράσινη μετάβαση, στάθηκε στη δέσμευση της εταιρείας του για την προστασία του περιβάλλοντος και τόνισε χαρακτηριστικά:

1

«Το LNG είναι περίπου 25% καθαρότερο. Αυτό είναι γεγονός.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία μας δεν επιδοτείται, έτσι η δέσμευσή μας για το περιβάλλον είναι πραγματική. Προχωράμε, πληρώνουμε με δικά μας χρήματα και κατασκευάζουμε νέα πλοία.

Το κάνουμε αυτό επειδή είμαστε παραδοσιακές εταιρείες, νοιαζόμαστε για το περιβάλλον, νοιαζόμαστε για το μέλλον, και προχωράμε με αυτό, χωρίς να έχουμε ναύλωση εκ των προτέρων.

Επομένως, επιλέξαμε το LNG, ένα προϊόν που είναι πιο καθαρό και για τα επόμενα τουλάχιστον 10-15 χρόνια».

Αναφερόμενος στην χρήση της αμμωνίας, ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ήταν επιφυλακτικός και είπε:

«Είναι κάτι που ήρθε πρόσφατα. Την εξετάζουμε εδώ και έναν χρόνο. Αλλά και στις δύο περιπτώσεις, όταν παραγγέλνουμε τα VLACs, το θέμα είναι ότι το επιπλέον κόστος για την κατασκευή ενός πλοίου για να φορτώνει 98% αμμωνία δεν είναι τόσο μεγάλο.

Φυσικά, το έξοδο είναι πολύ μεγαλύτερο στη μηχανή, αν πάμε για διπλό καύσιμο αμμωνίας, εκεί μιλάμε για πολύ μεγαλύτερα νούμερα.

Αλλά πιστεύουμε ότι η αμμωνία είναι κάτι που έρχεται και θέλαμε να συμμετέχουμε σε αυτό. Το ίδιο περίπου ισχύει και για ένα πλοίο μεταφοράς CO2».

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9