ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι η ναυτιλιακή προχώρησε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries για την κατασκευή τριών ακόμη πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, τα οποία θα παραλάβει στα μέσα του 2024.
Με τη κίνηση αυτή ο στόλος της Capital Gas, η οποία έχει εισέλθει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο χώρο των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού θα αριθμεί 12 πλοία.
Το κόστος κατασκευής των νεότευκτων δεν έγινε γνωστό, ωστόσο, πηγές αναφέρουν ότι θα κυμανθεί στα 210 εκατ. δολάρια έκαστο, με το συνολικό κόστος της επένδυσης να ανέρχεται στα 630 εκατ. δολάρια.
Πρόκειται για τη δεύτερη φορά που η Capital Gas προχωρά στην παραγγελία LNG carriers εντός του 2021. Τον Ιούνιο παρήγγειλε δύο πλοίων μεταφοράς LNG χωρητικότητας 174,000 cbm, σε ναυπηγείο του ομίλου Hyundai, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεότευκτων της σε εννέα. Η παράδοση τους έχει οριστεί για το 2023 και το κόστος τους εκτιμάται στα 390 εκατ. δολάρια.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9