Η United Maritime Corporation του Σταμάτη Τσαντάνη ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα από την έναρξη εργασιών της εταιρείας, στις 6 Ιουλίου, 2022, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2022.

Κατά την περίοδο αυτή, ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας ανήλθε στα 7,9 εκατ. δολάρια. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 2,9 εκατ. δολάρια. Επιπλέον, η Εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη 1 εκατ. δολάρια. Ο μέσος ημερήσιος ναύλος του στόλου ήταν 23.639 δολάρια.

Τα συνολικά ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 21,2 εκατ. δολάρια. Στο τέλος της περιόδου, τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 44,3 εκατ. δολάρια και οι δανειακές υποχρεώσεις στα 76,3 εκατ. δολάρια.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε τα πρώτα οικονομικά αποτελέσματα της United Maritime  που ξεκίνησε την διαπραγμάτευση στην κεφαλαιαγορά του NASDAQ στις 6 Ιουλίου 2022. Παράλληλα, η Εταιρεία απέκτησε σε ιδανική χρονική στιγμή 4 τάνκερ αποτελούμενα από δύο Aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου και δύο LR2 product carriers λίγο πριν τη σημαντική άνοδο της αντίστοιχης αγοράς.

Το Σεπτέμβριο ήρθαμε σε συμφωνία για την πώληση των δύο Aframax, καταγράφοντας ένα σημαντικό κέρδος της τάξης των 19,0 εκατ. δολαρίων, σε διάστημα μόλις δύο μηνών από την παράδοση των πλοίων καθώς και απόδοση κεφαλαίου που υπερβαίνει το 250%.

Όσον αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της Εταιρείας, η περίοδος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, ήταν μεταβατική, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του στόλου μας παραδόθηκε προς το τέλος της περιόδου έχοντας περιορισμένη συνεισφορά στα έσοδά μας. Ωστόσο, καταγράψαμε καθαρά κέρδη 1,0 εκατ. δολάρια, με έσοδα  ναύλων 5,8 εκατ. δολαρίων, παρά τα εκτεταμένα έξοδα παράδοσης που σχετίζονται με την απόκτηση των τεσσάρων δεξαμενόπλοιων. Αυτό οφείλεται κυρίως στον ημερήσιο ναύλο του μοναδικού Capesize, που ανήλθε στα 28.000 δολάρια, επίπεδο σημαντικά υψηλότερο από τον δείκτη BCI.

Όσον αφορά την εμπορική στρατηγική μας, το ένα LR2 ναυλώνεται στην spot αγορά, ενώ το άλλο παραμένει σε χρονοναύλωση με σταθερό ημερήσιο ναύλο μέχρι τον Μάρτιο του 2023. Το μοναδικό Capesize της Εταιρείας θα παραμένει σε χρονοναύλωση με σταθερό ναύλο μέχρι το τέλος του έτους. Σε συνδυασμό με τις επικρατούσες συνθήκες στην αγορά των δεξαμενοπλοίων, ο ημερήσιος ναύλος του στόλου για το 88% των ημερών του τέταρτου τριμήνου, ανέρχεται στα 33.200 δολάρια».

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9