ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τονίζει ότι είναι αναγκαίο η συζήτηση αυτή να γίνει μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων και των πλοιοκτητών αλλά και των ναυλωτών των πλοίων που έχουν και το όφελος του μεταφορικού έργου, αλλά και των παραγωγών ναυτιλιακών καυσίμων, των κατασκευαστών μηχανών πρόωσης και των ναυπηγείων και η θέση αυτή έχει γνωστοποιηθεί και στην ΕΕ, αλλά και το στο υπουργείο Ναυτιλίας από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Η CPLP, ναυτιλιακή εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εξάλλου, συμμετέχει ήδη σε σημαντικά και πρωτοποριακά ερευνητικά προγράμματα, όπως το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (H2020) έργο «ShipFC», για την ανάπτυξη του πρώτου πλοίου που κάνει χρήση αμμωνίας (NH3) ως καύσιμο σε Fuel Cells (FC) και το οποίο θα ταξιδεύει αποκλειστικά με πράσινη αμμωνία από ανανεώσιμες πηγές.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!