ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ανάγκη να εντατικοποιηθεί η συζήτηση που έχει ξεκινήσει για το πώς θα χρηματοδοτηθεί η έρευνα στις νέες τεχνολογίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας επισημαίνει ο Τζέρυ Καλογηράτος της CAPITAL PRODUCT PARTNERS (CPLP), μιλώντας στο ESGtoday, στο mononews.gr.
Τονίζει ότι είναι αναγκαίο η συζήτηση αυτή να γίνει μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων και των πλοιοκτητών αλλά και των ναυλωτών των πλοίων που έχουν και το όφελος του μεταφορικού έργου, αλλά και των παραγωγών ναυτιλιακών καυσίμων, των κατασκευαστών μηχανών πρόωσης και των ναυπηγείων και η θέση αυτή έχει γνωστοποιηθεί και στην ΕΕ, αλλά και το στο υπουργείο Ναυτιλίας από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Η CPLP, ναυτιλιακή εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εξάλλου, συμμετέχει ήδη σε σημαντικά και πρωτοποριακά ερευνητικά προγράμματα, όπως το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (H2020) έργο «ShipFC», για την ανάπτυξη του πρώτου πλοίου που κάνει χρήση αμμωνίας (NH3) ως καύσιμο σε Fuel Cells (FC) και το οποίο θα ταξιδεύει αποκλειστικά με πράσινη αμμωνία από ανανεώσιμες πηγές.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Η εισαγωγή στο LSE, τα μέταλλα και η προσδοκία για €2 δισ. EBITDA οδηγούν σε re-rating τη μετοχή
- Επίσκεψη Όλ. Κεφαλογιάννη στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στη Νάουσα Ημαθίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Τίποτα δεν μπορεί να αποφασιστεί για την Ουκρανία χωρίς την Ουκρανία»
- Γεραπετρίτης: Η συμμετοχή της Ελλάδας στο ΣΑ του ΟΗΕ αποτελεί σημαντική ευκαιρία για την ενίσχυση της διεθνούς της παρουσίας
