ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ανάγκη να εντατικοποιηθεί η συζήτηση που έχει ξεκινήσει για το πώς θα χρηματοδοτηθεί η έρευνα στις νέες τεχνολογίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας επισημαίνει ο Τζέρυ Καλογηράτος της CAPITAL PRODUCT PARTNERS (CPLP), μιλώντας στο ESGtoday, στο mononews.gr.
Τονίζει ότι είναι αναγκαίο η συζήτηση αυτή να γίνει μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων και των πλοιοκτητών αλλά και των ναυλωτών των πλοίων που έχουν και το όφελος του μεταφορικού έργου, αλλά και των παραγωγών ναυτιλιακών καυσίμων, των κατασκευαστών μηχανών πρόωσης και των ναυπηγείων και η θέση αυτή έχει γνωστοποιηθεί και στην ΕΕ, αλλά και το στο υπουργείο Ναυτιλίας από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Η CPLP, ναυτιλιακή εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εξάλλου, συμμετέχει ήδη σε σημαντικά και πρωτοποριακά ερευνητικά προγράμματα, όπως το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (H2020) έργο «ShipFC», για την ανάπτυξη του πρώτου πλοίου που κάνει χρήση αμμωνίας (NH3) ως καύσιμο σε Fuel Cells (FC) και το οποίο θα ταξιδεύει αποκλειστικά με πράσινη αμμωνία από ανανεώσιμες πηγές.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρωσία: Στρατηγικά βομβαρδιστικά πραγματοποίησαν πτήσεις περιπολίας στην Αρκτική
- Κωτσόβολος: Στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία για ΜΜΕ Β’»
- Κεραμέως: Πάνω από 13% οι αυξήσεις στις συντάξεις τα δύο τελευταία χρόνια
- Οι νικητές των Greek Accounting and Finance Awards 2024 powered by SOFTONE