ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την ανάγκη να εντατικοποιηθεί η συζήτηση που έχει ξεκινήσει για το πώς θα χρηματοδοτηθεί η έρευνα στις νέες τεχνολογίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας επισημαίνει ο Τζέρυ Καλογηράτος της CAPITAL PRODUCT PARTNERS (CPLP), μιλώντας στο ESGtoday, στο mononews.gr.
Τονίζει ότι είναι αναγκαίο η συζήτηση αυτή να γίνει μεταξύ όλων των ενδιαφερόμενων μερών, συμπεριλαμβανομένων και των πλοιοκτητών αλλά και των ναυλωτών των πλοίων που έχουν και το όφελος του μεταφορικού έργου, αλλά και των παραγωγών ναυτιλιακών καυσίμων, των κατασκευαστών μηχανών πρόωσης και των ναυπηγείων και η θέση αυτή έχει γνωστοποιηθεί και στην ΕΕ, αλλά και το στο υπουργείο Ναυτιλίας από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Η CPLP, ναυτιλιακή εταιρεία που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, εξάλλου, συμμετέχει ήδη σε σημαντικά και πρωτοποριακά ερευνητικά προγράμματα, όπως το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση (H2020) έργο «ShipFC», για την ανάπτυξη του πρώτου πλοίου που κάνει χρήση αμμωνίας (NH3) ως καύσιμο σε Fuel Cells (FC) και το οποίο θα ταξιδεύει αποκλειστικά με πράσινη αμμωνία από ανανεώσιμες πηγές.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! 👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένας 35χρονος μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ από τον Πύργο με τραύμα στον τράχηλο από επίθεση
- Παύλος Μαρινάκης: Η Ελλάδα υποδέχεται τη δεύτερη θητεία Τραμπ με την εντελώς αντίθετη εικόνα σε σχέση με αυτή που είχε την πρώτη θητεία
- Σύνοδος ΕΛΚ: «Σημαντικό η Γερμανία να τεθεί στο στρατόπεδο του ΕΛΚ», τόνισαν συνεργάτες του Μητσοτάκη
- Ο Αλέξης Κούγιας αποκάλυψε ότι είχε καρκίνο του προστάτη – Ποια θεραπεία ακολουθεί τώρα