ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Για τη σταθερά ανοδική πορεία του ΟΤΕ μίλησε στο τελευταίο του call με αναλυτές ο CEO του ομίλου Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ στάθηκε στον ανταγωνισμό, τα έργα ICT και το «στοίχημα» για την διείσδυση οπτικών ινών, η οποία αναμένεται να φτάσει σε 1,8 εκατ. σπίτια στο τέλος του έτους.
Παράλληλα ο CEO του ΟΤΕ φάνηκε αισιόδοξος ότι ο διάδοχός του, Κώστας Νεμπής, μαζί με όλη την ομάδα θα συνεχίσουν την αναπτυξιακή του πορεία.
Για την σταθερή ο κ. Τσαμάζ είπε ότι υπάρχει μείωση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες αλλά αυτή η μείωση φαίνεται πως αντισταθμίζεται από την ανάπτυξη του FTTH. «Τα κουπόνια που προωθεί η κυβέρνηση αναμένεται να δώσουν μεγάλη ώθηση στη ζήτηση» είπε. Αυτή τη στιγμή είναι σε δημόσια διαβούλευση. Το αναμένουμε να λανσαριστεί το Q4 2024, οπότε ο αντίκτυπος θα φανεί το Q4 του 2024 και κυρίως το 2025».
Φυσικά, ο πρόεδρος και CEO του ΟΤΕ τοποθετήθηκε σε ερώτηση για τον αυξημένο ανταγωνισμό, λέγοντας ότι όπως φαίνεται η στρατηγική που εφαρμόζει ο ΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια, η οποία έχει στο επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη, φαίνεται πως αποδίδει. Και είναι αυτή που τον κρατά σε θέση οδηγού στον κλάδο.
Ο κ. Τσαμάζ είπε ότι όλα αυτά τα χρόνια, το «μοτίβο» που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές προκειμένου να «χτυπήσουν» τον ΟΤΕ είναι το ίδιο και επαναλαμβάνεται. Ωστόσο θεωρεί ότι έχουν «πάρει το μάθημά τους και έχουν γίνει εξυπνότεροι.»
«Όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι ανταγωνιστές μας προσπαθούν να «χτυπήσουν» στις τιμές, χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά», επεσήμανε.
Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Οι ανταγωνιστές εντείνουν τον ανταγωνισμό, προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική. Όμως αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχεις τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δανία: Ενισχύει την άμυνα της Γροιλανδίας, μετά τα σχέδια του Τραμπ να την αγοράσει
- Wall Street: Με ισχυρή άνοδο ξεκίνησε το «Santa Claus Rally» – Στις 6.000 μονάδες επέστρεψε ο S&P 500
- Συρία: Δύο νεκροί και τέσσερις τραυματίες από έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου στη Μάνμπιτζ
- Δούκας: «Εκατοντάδες φαναράκια ταξίδεψαν τις ευχές μας στον ουρανό της Αθήνας»