ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Παράλληλα ο CEO του ΟΤΕ φάνηκε αισιόδοξος ότι ο διάδοχός του, Κώστας Νεμπής, μαζί με όλη την ομάδα θα συνεχίσουν την αναπτυξιακή του πορεία.
Για την σταθερή ο κ. Τσαμάζ είπε ότι υπάρχει μείωση από τις παραδοσιακές υπηρεσίες αλλά αυτή η μείωση φαίνεται πως αντισταθμίζεται από την ανάπτυξη του FTTH. «Τα κουπόνια που προωθεί η κυβέρνηση αναμένεται να δώσουν μεγάλη ώθηση στη ζήτηση» είπε. Αυτή τη στιγμή είναι σε δημόσια διαβούλευση. Το αναμένουμε να λανσαριστεί το Q4 2024, οπότε ο αντίκτυπος θα φανεί το Q4 του 2024 και κυρίως το 2025».
Φυσικά, ο πρόεδρος και CEO του ΟΤΕ τοποθετήθηκε σε ερώτηση για τον αυξημένο ανταγωνισμό, λέγοντας ότι όπως φαίνεται η στρατηγική που εφαρμόζει ο ΟΤΕ όλα αυτά τα χρόνια, η οποία έχει στο επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη, φαίνεται πως αποδίδει. Και είναι αυτή που τον κρατά σε θέση οδηγού στον κλάδο.
Ο κ. Τσαμάζ είπε ότι όλα αυτά τα χρόνια, το «μοτίβο» που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές προκειμένου να «χτυπήσουν» τον ΟΤΕ είναι το ίδιο και επαναλαμβάνεται. Ωστόσο θεωρεί ότι έχουν «πάρει το μάθημά τους και έχουν γίνει εξυπνότεροι.»
«Όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι ανταγωνιστές μας προσπαθούν να «χτυπήσουν» στις τιμές, χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά», επεσήμανε.
Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Οι ανταγωνιστές εντείνουν τον ανταγωνισμό, προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική. Όμως αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχεις τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα