Είναι η μακροβιότερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα μετρώντας 145 χρόνια ζωής. Είναι περιορισμένης τοπικής εμβέλειας, με μόλις τρία καταστήματα, ωστόσο η εμπορική φήμη της είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερη από το οικονομικό της αποτύπωμα στην εγχώρια αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
Η Δ. Θανόπουλος, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται η τέταρτη γενιά επιχειρηματιών, τα αδέλφια Περικλής και Τέλης Θανόπουλος, με τρία καταστήματα σούπερ μάρκετ στα βόρεια προάστεια της Αττικής έχει χτίσει ένα συγκεκριμένο προφίλ, εστιάζοντας όχι μόνο στα προϊόντα ευρεία κατανάλωσης αλλά και σε προϊόντα που βρίσκει κανείς σε εξειδικευμένα καταστήματα delicatessen.
Παράλληλα, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, η οικογενειακή αλυσίδα δεν έχει μπει στη λογική οριζόντιας επέκτασης ή στη στρατηγική εξαγορών ή συνεργασιών για την ανάπτυξή της.
Μέσα σε ένα περιβάλλον έντονης κινητικότητας με τις εξαγορές μικρότερων αλυσίδων τοπικής εμβέλειας να αποτελούν πρόσφορο μέσο για την ανάπτυξη των μεγάλων του λιανεμπορίου τροφίμων , η Δ. Θανόπουλος θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί μια από τις ενδιαφέρουσες περιπτώσεις για εξαγορά. Μια εταιρεία με καλή φήμη και πελατειακό κοινό κυρίως (αλλά όχι μόνο) upper class, με τζίρους πέριξ των 52 εκατ. ευρώ από τρία μόλις καταστήματα και χωρίς καθόλου δανεισμό. Ωστόσο αυτή η… πολύφερνη νύφη δεν έχει υποψήφιους μνηστήρες, καθώς είναι κοινός τόπος στην αγορά, όπου όλοι μιλάνε με όλους για το ενδεχόμενο εξαγορών ή συνεργασιών, ότι «η Θανόπουλος δεν πωλείται».