ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία πούλησε το δεξαμενόπλοιο Eurochampion 2004, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2005 σε έναν αγοραστή, που δεν κατονομάστηκε, σε μια συμφωνία που αναμένεται να εισφέρει περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια στο ταμείο της TEN.
Το πλοίο ήταν απαλλαγμένο από οφειλές και αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία είχε σημαντικά οικονομικά οφέλη από την πώληση αυτή.
Μετά την πώληση, η TEN θα διαθέτει στόλο 67 δεξαμενόπλοιων με πλήρη παράδοση, αλλά γνωστοποιήθηκε ότι θα προσπαθήσει να πουλήσει παρόμοια γηρασμένη χωρητικότητα στο εγγύς μέλλον.
Επιπλέον, η εταιρεία, παρέλαβε δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια aframax με κινητήρα LNG, το Chios DF και το Ithaki DF, τα οποία ύψωσαν την ελληνική σημαία και είναι τα τελευταία εναπομείναντα πλοία σε μια σειρά τεσσάρων οικολογικών πλωτών μονάδων που υποστηρίζονται από μακροχρόνια απασχόληση για μια μεγάλη εταιρεία πετρελαίου.
«Με όλα τα πλοία που κινούνται με LNG να παραδίδονται, η διοίκηση της εταιρείας θα συνεχίσει να διερευνά ευκαιρίες ανάπτυξης τόσο στα νεότευκτα, όσο και στο μεταχειρισμένα πλοία, ενώ θα διατηρήσει το ενδιαφέρον της για στρατηγικές πωλήσεις για να εξασφαλίσει μια απρόσκοπτη μετάβαση του στόλου στο μέλλον», δήλωσε ο Γιώργος Σαρόγλου, πρόεδρος και επικεφαλής επιχειρήσεων της ΤΕΝ.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωστής Χατζηδάκης: Ο Σαμαράς επιδίωκε τη διαγραφή του – Δεν υπήρχε τρόπος να προχωρήσουμε, ήταν μεγάλη η αμφισβήτηση
- Ντόναλντ Τραμπ: «Αχίλλειος πτέρνα» το υψηλό δημόσιο χρέος για την εφαρμογή της οικονομικής του ατζέντας
- Ασπίδα ΕΚΤ: Ταχύτερη μείωση επιτοκίων, αν χρειαστεί, στην εποχή Τραμπ
- Άδωνις Γεωργιάδης για Σαμαρά: O πρωθυπουργός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο χθες