ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται υπό πίεση. Χάνει πελάτες, μερίδια και τζίρο. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών που εμφάνισε το 2020 κατά 3,76% υπολείπεται σημαντικά από την αύξηση κατά 9,7% των πωλήσεων του κλάδου. Επιπλέον, σύμφωνα με στελέχη του χώρου, από τις αρχές του έτους και μάλιστα σε μία πληθωριστική αγορά ο τζίρος της πέφτει σε ποσοστά που μπορεί να ξεπερνούν και το 5%.
Σε αυτό το περιβάλλον και με παρακαταθήκη την πολύτιμη εμπειρία από τη θητεία του στον χώρο του λιανεμπορίου και ιδιαίτερα από την πολυετή παρουσία του ως ανώτατο στέλεχος στην Σκλαβενίτη, ο Νίκος Λαβίδας βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλαπλές προκλήσεις.
Βασικός στόχος: Να πάρει πίσω τους πελάτες που χάνει τα τελευταία χρόνια. Να ξαναβρεί τον βηματισμό της η νούμερο δύο αλυσίδα σούπερ μάρκετ και να επανακτήσει τη θέση που της αξίζει στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Και για να το πετύχει αυτό ο νέος brand president θα πρέπει να διαχειριστεί τους Ολλανδούς της μητρικής, τους εργαζόμενους αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη σχέση με τους προμηθευτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς να ελέγξετε την επιθυμία των παιδιών για ζάχαρη
- Ελαιόλαδο: Αισιοδοξία στη βιομηχανία για τις τιμές – Τι αναφέρει τώρα ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο
- ΕΜΥ: Προ των πυλών η κακοκαιρία Alexandros – Πού θα χτυπήσει
- Ο Κωστής Χατζηδάκης στο My Story με τη Μάριον Μιχελιδάκη, σε μια εξαιρετική συνέντευξη