Παρά τις αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, παρά το ενεργειακό κόστος που έχει εκτινάξει στα ύψη τα μεταφορικά, τις πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας, η αγορά του κρασιού γνωρίζει μέρες εποποιίας.

Η σεζόν ξεκίνησε πολύ δυνατά με κινητήριο μοχλό τον τουρισμό αλλά και το brand του ελληνικού κρασιού που χτίζεται βήμα βήμα όλα τα χρόνια και αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Για τον Στέλιο Μπουτάρη, διευθύνοντα σύμβουλο της Κυρ Γιάννη και του Κτήματος Σιγάλα, το ελληνικό κρασί μπορεί να κατέχει αυτή τη στιγμή ένα πολύ μικρό μερίδιο στη συνολική αγορά κρασιού ωστόσο οι προοπτικές είναι εξαιρετικές, τόσο λόγω της ποιότητας όσο και λόγω των ανταγωνιστικών τιμών.

Οι οινοποιοί στην Ελλάδα έχουν αλλάξει προσανατολισμό, έχουν προχωρήσει σε επενδύσεις, οι αμπελώνες έχουν πολλαπλασιαστεί και υπάρχει πλέον μια εξωστρέφεια που αν γίνουν τα κατάλληλα βήματα συντονισμένα μπορεί να εκτοξεύσει το ελληνικό κρασί στις διεθνείς αγορές, επισημαίνει στο mononews.gr ο Στέλιος Μπουτάρης.

Ήταν εντυπωσιακό το ενδιαφέρον που προσέλκυσε η ελληνική συμμετοχή στη φετινή ProWein, τη μεγαλύτερη έκθεση οίνου και αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, που έγινε στο Ντίσελντορφ, συμπληρώνει ο κ. Μπουτάρης.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9