ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κίνηση έκπληξη από την Mediobanca: Υπέβαλε πρόταση εξαγοράς της Banca Generali ύψους 6,3 δισ. ευρώ
- Κάπνισμα: Έρχεται το τέλος της «επιδημίας» – Ποιοι… θεριακλήδες δυσκολεύονται να κόψουν το τσιγάρο
- Προτάσεις από τη Serie A
- ΕΚΤ: Ετοιμάζεται για όγδοη μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο – Ποιο είναι το κρίσιμο όριο
