ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γλυφάδα: Πολλά τα ερωτηματικά για την εξαφάνιση του 62χρονου εισοδηματία – Για απαγωγήμιλάει ο αδελφός του
- Δούκας: Ξεκινά η υποβολή προτάσεων του 2ου κύκλου του προγράμματος Youth Climate Action Fund
- ΗΠΑ: Πιο κοντά στην συμφωνία για τα ορυκτά, λέει ο Τραμπ
- ΗΠΑ: Η αγαπημένη εφημερίδα του Τραμπ του πήγε κόντρα – «Αυτός είναι ο δικτάτορας», γράφει για τον Πούτιν
